fjarle Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Lanseringsfesten er ikke over – og Intel er med! Hva slipper Motorola og HTC denne uken? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ja, blir spennende å se hva HTC klarer å gjøre med Windows Phone 8 4 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Blir spennende og se hva Motorola sammen med Intel skal levere, kanskje en ny Google Nexus telefon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Blir spennende å se om HTC dukker opp med noe som HTC One Z, med fulltastatur som Desire Z. Skjermtastatur er noe dritt, basta! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Blir spennende og se hva Motorola sammen med Intel skal levere, kanskje en ny Google Nexus telefon? Tipper det er Windows Phone 8 med x86 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Blir spennende å se om HTC dukker opp med noe som HTC One Z, med fulltastatur som Desire Z. Skjermtastatur er noe dritt, basta! Kom igjen da. Det er greit at du liker fulltatstatur bedre, men det er ikke alle som gjør det (inkludert meg). Jeg vil ikke at det skal bli noe skjermtastarut / fulltastatur krig men jeg tror ikke at det kommer til å komme flere veldig bra mobiler som ikke har skjermtastatur Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Men var ikke Proto kodenavnet til Desire X? Lenke til kommentar
AudioV Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 RAZR M ser ut til å bli en Intel-telefon her i Europa. Rykter om 2Ghz klokkehastighet på Intelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Blir spennende å se om HTC dukker opp med noe som HTC One Z, med fulltastatur som Desire Z. Skjermtastatur er noe dritt, basta! Kom igjen da. Det er greit at du liker fulltatstatur bedre, men det er ikke alle som gjør det (inkludert meg). Jeg vil ikke at det skal bli noe skjermtastarut / fulltastatur krig men jeg tror ikke at det kommer til å komme flere veldig bra mobiler som ikke har skjermtastatur Uhm, da'a! Alle mobiler med fulltastatur har skjermtastatur også... skriver du mye så er et fysisk tastatur raskere og mer presist å skrive på, når man har vent seg av skjermtastaturet. Har prøvd skjermtastatur på HTC Magic, Hero og Galaxy Nexus, det er ingen av dem som duger, følsomheten på skjermen er rett og slett for dårlig på de nevnte. Treffer i grenseland på y, så blir det u,h eller t, alt ettersom. Og det er langt fra bare meg som liker fulltastaturet vet jeg, så selvom du ikke liker det, betyr det ikke at det ikke er bra/bedre, og at ingen andre liker det. Lenke til kommentar
atmozphere Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 I think motorola is up for the Euro version of the Droid Razr M. Edge to edge would be the display and yeah, intel is on board too. My two cents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg