Gå til innhold

[Løst] Strømforsyning 500/550/600W?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestemt meg for å kjøpe disse komponentene til å bygge min første PC (sjekk bilde).

Skulle egentlig ha med en COOLER MASTER SILENT PRO 600W, men dustinhome har fjernet den og lagt på en med 500W isteden.

Nå er jeg usikker på hvilke strømforsyning jeg skal ha og hvor mange W den skal være. Kunne vært fint med litt hjelp her, siden jeg ikke har peiling på hvem som er bra og dårlig. Hadde vært fint med en nesten lydløs :D

Hjelp please :)

post-273028-0-78501000-1347886609_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har litt ekstra cash vil jeg anbefale corsair AX750. Den kjører nemmelig uten vifte med load opp til 420 W. Så hvis du vil ha en stille maskin og har en 1000 lapp til overs er det noe å tenke på. Da har du jo også masse kraft hvis du vil sette inn flere harddisker eventuelt kjøre SLI etter hvert og OC.

Er du på budsjett er den vel litt i dyreste laget. :)

Lenke til kommentar

500W er nok for det oppsettet.

Har du anbefalinger? En venn av meg sier at jeg burde kjøpe en på 550W-600W, hvis jeg skal oppgradere noe senere. Hva synes du om det?

Corsair har vel noen av de beste. Hvor mye ønsker du å bruke. Det er klart at det er lurere å kjøpe en kraftigere, 750W eller noe, mtp. fremtiden. De blir også fort mye dyrere. Denne er veldig fin.

http://www.dustinhome.no/product/5010545851/corsair-ax-750w-professional-series-modular-psu/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...