Notatblokk Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Har biltt dumpa så nå skal jeg bare sitte på ræva og bli feit tror jeg. Føles meningsløst å trene nå. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det suger. Skal unngå å droppe floskler om at livet går videre osv. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 For min del er det akkurat i slike situasjoner det er skikkelig deilig å trene. Komme seg litt vekk og slik. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så leit da, Juliess, og og og osv tiden osv leger osv alle osv sår ... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Enig med wingeer her. Når slike ting skjer meg hjelper det å trene. Det er der jeg får utløp for tankene og kan komme unna alt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skyt meg om jeg tar feil, men antar at siden hun brukte så mye tid å trene med han (jobbet vel på samme senter?) - så er det ikke på trening tankene forsvinner. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja.. det er så stor del av det som har med trening å gjøre som er knyttet til S. Mange minner og erfaringer, og også egentlig hovedgrunnen til at jeg begynte å trene i det hele tatt! Jeg skal prøve å komme meg ut og hvertfall gå en tur hver dag, så jeg ikke bare sitter og glor i veggen. Det blir ikke lett, så jeg trenger kanskje litt heiarop. Har hittils trykket nedpå en haug med flapjacks, en sjokoladeplate, en flapjack til, og skal spise hamburger i kveld (siden tirsdag). Holdt bootcamp idag og det var hardt for motivasjonen. Er vel på det stadiet nå hvor jeg ikke vil at livet skal gå videre og forandre seg. Tilbake til Norge på søndag. Det blir vanskelig. Lenke til kommentar
jma_ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Når man blir dumpa så trenger man en periode med fråtseri og depping. Det må man ha! Men ikke mist motet, om en stund så er du nok klar for å trene igjen :) Slutten på noe er begynnelsen på noe annet. *trøste* 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vi heier på deg! Du har en egen liten fanklubb her inne, vet du. 3 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vi heier på deg! Du har en egen liten fanklubb her inne, vet du. Veldig sant Lenke til kommentar
Robols Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg melder meg inn i klubben Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har biltt dumpa så nå skal jeg bare sitte på ræva og bli feit tror jeg. Føles meningsløst å trene nå. Jeg synes synd på den stakkars mannen som skjønner sitt eget beste så dårlig at han dumper deg. Sansyneligvis den største feilen han gjør på en stund. Håper du føler deg bedre snart. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Takk alle sammen. Det hjelper å lufte tanker selv om det "bare" er på nettet, og noen ganger enklere. Er tilbake i Norge hos familien nå og brodern (17 år) og jeg skal ut og jogge i morgen etter han er ferdig på skolen. Får begynne rolig siden det kun er asfalt å jogge på rundt her. Er så trist, så trist. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Du må tenke som så at en person som dumper deg ikke er den ideelle kjæresten for deg uansett. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Fikk endelig dratt meg ut og jogget. Brodern vil jo ikke jogget når det er lyst ute, tror han er sjenert. Og jeg syns det er litt kjedelig å jogge i mørket. Ble litt treigt og ikke veldig langt idag, men. Har jo ikke jogget på noen uker nå. Mye hardere alene enn i gruppe hvor praten kan distrahere! http://runkeeper.com/user/juliess/activity/156874655?&tripIdBase36=2led9b Så tok jeg 11 minutter rett etterpå da jeg kom hjem med sirkeltrening/diverse på kjøkkengulvet. Har også holdt på med snekring idag, ta ned plater og planker fra det gamle badet som skal bli til gjesterom. Også har jeg søkt på "idrett, ernæring og helse" fra høsten av. Vi får se. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Peis på - du e flenk!!! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Morsmt Går du på noe senter her nå? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Nei, har jo ikke jobb nå så da har jeg kun de pengene som er på kontoen min. Tenkte å spørre på Trimhuset i Horten om de trenger folk, og ellers egentlig bare hvilken som helst butikk. Samtidig prøve å dra inn noen venner til private PT-timer, vi får se. Hvor trener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå