Thor - God Of Thunder Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 FLOTT framgang! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Veldig fin fremgang ja. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Tusen takk . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Enig med resten jeg, flott arbeid Julie! Gode resultater . Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Råbra Du ser dessuten yngre ut i 2013 enn i 2008. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Tusen takk Det er jo kjekt, gå bakover i tid istedet for å se gammel ut! En snutt fra trening idag . 3 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bra kontroll. Hvor mye løfter du egentlig? Er det markløft? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Stilig gym! Få med noe olympisk neste gang, da! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Bra kontroll. Hvor mye løfter du egentlig? Er det markløft? Idag var veldig lett, jeg er ikke noe spesielt godt kjent med markløft, så jeg ville prøve å fokusere på å opprettholde riktig spenn, teknikk osv. Tyngste idag var usle 50kg . Prøvde sumo markløft (veldig bred beinstilling) for første gang idag, føltes veldig annerledes. Edit: Ja, den ene øvelsen er markløft . Stilig gym! Få med noe olympisk neste gang, da! Ja, det er bra der! Har alt man trenger OG god plass på gulvet. Vi får se skal trene der igjen i morgen. Det er jo bare lekeløft vi driver med i forhold til deg, da . Jeg er redd for å trene dem tungt i og med at det er så mye som skal være riktig.. Endret 21. februar 2013 av Juliess Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 50kg er vel ikke usselt for en jente som ikke boler? Hva har du som pers i vanlig stilling? 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg tror det meste jeg har løftet med trangere benstilling er 75kg? Men som sagt, jeg har ikke trent markløft noe mye og har en del å lære på teknikk (følte det gikk ganske bra idag), og sikkert en del å gå på styrkemessig når teknikken blir nærmere 100%! PS: HÆ? Du ser vel at jeg boler? 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, det er bra der! Har alt man trenger OG god plass på gulvet. Vi får se skal trene der igjen i morgen. Det er jo bare lekeløft vi driver med i forhold til deg, da . Jeg er redd for å trene dem tungt i og med at det er så mye som skal være riktig.. Haha. Smigrende, men jeg er fortsatt skadet. Går mot året nå, men begynner å ordne seg! Det er mye som skal være riktig, ja. Så det lønner seg å ha kontroll på det en driver med. Spenn, osv. God kontroll på markløften ser det ut som. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Bootcamp i går, deltok på ca 80%, en stor sirkeltrening samt litt løping og lagsport etterpå. Idag har vi forberedt oss på verdens undergang og zombieapokalypse. Her er video for dere andre som også ønsker å overleve: 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Haha! Så hardcore så jeg er så gambler jeg på at det ikke kommer noen zombier med det første og at jeg overlever selv om jeg ikke fullfører den der. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Jaha! Vi får se! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg legger dem bare oppå bicepsen og flekser. Knekker dem i to. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Morsom ide og kul video egentlig! Fikk meg inn på tanken om treningsstudio med tema. Ny forretningsidé? Jeg har ikke hørt om det før i alle fall. "Studio Zombie". Der istedet for sekker og slikt har man dukker som ser ut som lik som du må bære/hoppe over. Meloner med masker (eller noe lignende) som du kan knuse. Plasser du må hoppe/drege deg opp. Folk kledd ut som zombies som du må springe fra (Typ 28 days later). Så kan man ha enkelte mål (hent mat, kom seg fra A til B). Alt dette i egne rom, både mørke og lyse. Lyder fra zombies overalt. Kanskje samarbeide med andre også, eller bare sammenligne tiden etterpå. Jeg liker idéen, og det kan fungere med andre temaer også. Krig, verdens undergang +++. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Haha, god ide! Her er typen sin versjon av videoen, med begge to i: http://youtu.be/KqIDMCEC-2A 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ser ut som en fet gym dere trener (jobber?) på! Me jelly! Hvor mye koster medlemskapet i mnd på sånt der borte? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Alt fra £35-£40 er ganske vanlig på gym her . Da får du alle klassene gratis og kan trene når du vil. Hvis du kommer på drop in så koster en klasse £6. Vanlig gym blir litt tamt når jeg er vant med dette, kjenner jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå