Patrick123 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) 85/90-95% av maks på høyintensitetsøkter og 70-75% på restitusjonsøkter er tommelfingerregelen så 180/185 er vel ca. der hun bør ligge Endret 31. mars 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hva er hensikten med å prøve å ligge under 180 i snitt? Jo høyere puls jo bedre utbytte skulle jeg tro. Siden den spretter så lett opp vil den nok vanskelig bli under 180 i snitt, hensikten vil vel være at jeg kan trene uten å føle at jeg ikke kan puste . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Crossfit igjen idag (+ 1,5 time badminton på skolen, men gidder ikke skrive opp skoleaktivitetene lengre ). "Jackie" 1000m roing 50 thrusters (kun stang) 30 pull ups (gjorde med strikk)Tiden på klokka inkluderer litt oppvarming med burpees + noe annet smådill . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 1,5 time badminton, ble gjennomsvett! Litt surretrening etterpå. Øvde på å stå på hendene, tok en tabata med en slags hoppete plankevariant, samt 5-6 sett med cleans (hva heter det på norsk igjen da ) på 35kg 5 repetisjoner . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Har fått konstatert jernmangel, så håper at det kan ha litt skyld i den ekstreme pulsen . Har fått tabletter nå og skal på ny kontroll om 6-8 uker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Spis ett par gode middager med lever, så får du både næring og medisin samtidig, eller er du litt pinglete når det gjelder sånn "æsjmat"? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Spis ett par gode middager med lever, så får du både næring og medisin samtidig, eller er du litt pinglete når det gjelder sånn "æsjmat"? Jeg liker leverpostei...? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Spis ett par gode middager med lever, så får du både næring og medisin samtidig, eller er du litt pinglete når det gjelder sånn "æsjmat"? Jeg liker leverpostei...? Jeg mener at du som tross alt er en tøffing, burde styre unna sånn pinglete boksmat .. Kjøp ett kilo okselever, rens, og kutt i skiver, mel pepper salt, så en runde i stekepannen, og servert med hjemmelagd potetstappe og noen stekte plommetomater - jepp, den sitter som ett kanonslag i vommen, og jernskramlet på studioet kommer til å frykte den nye "Juliess", definetly born again hard ... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ellers så er jeg en kløpper på hjemmelaget leverpostei hvis du vil prøve det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 75 kg 1RM knebøy idag 47,5 kg 1RM benkpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå