Notatblokk Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Jogging idag igjen. Jeg er så sliten nå. Ble sittende i bilen i over fire timer rett etterpå for å hente bikkja hjemme, og så pappa på flyplassen. Bootcamp igjen i morgen og jeg kjenner at det kan bli tungt! Jeg håper dette tar seg opp om et par uker når kroppen er vant til det. Jeg ledet den "treige" gruppa idag, så det ble et par steder jeg stod stille mens de gjorde det jeg sa de skulle, så litt kortere på telleren idag. Første 10 min burde jeg ikke ha tatt med, vi stod bare stille egentlig så det gir jo litt dårligere gjennomsnittsfart, men pytt pytt. http://runkeeper.com/user/juliess/activity/121192624 Deretter nybegynnergruppa, de hadde 10 min powerwalk x1, deretter 7 min jogg + 4 min powerwalk x 3 idag. http://runkeeper.com/user/juliess/activity/121201084 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kanskje ikkje eg som har lest nøye nok, men er all denne løpinga noko du har begynna med nå nyleg? Eller har du løpt mykje tidlegare/har god kondisjon? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Nei, det er nytt Begynte for ca en mnd siden. Hadde nok ikke gjort det om jeg ikke hadde tjent penger på det gjennom jobben . Kondisjon er ikke min beste side! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hehe, penger er fin ytre motivasjon Men du burde kanskje ha starta endå meir gradevis? Med ein slik pangstart aukar også sjansen for beinhinnebetennelse, og då blir det lite inntekt.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Tjaa, jaaa . I en ideell verden så burde jeg nok brukt flere uker på å komme opp i 45-50 min jogging, men. Tiden gikk litt raskere enn jeg tenkte. Er jo vant til to bootcamps i uka fra før av, så forhåpentligvis kan det være med på å ha bygget opp litt. Nå er det to ganger jogging i uka, en kort økt og en ca 45 min jogging. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Satse på at det gjeng bra då Veit at fleire i idrettsklassa mi har fått beinhinnebetennelse i ein eller begge føttar, og dei stend i fare for å ikkje få fullført året. Kjedleg meg slike skader som tar lang tid å helbrede. Bootcamp, er det mest styrke? Ala sirkeltrening? Om det er det, så blir det ikkje såå mykje løping i løpet av ei veke heller. Og tur med hunden er nok veldig bra for beina, mtp avlastning (kanskje?) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Ja, bootcamp er en blanding av sirkeltrening, fotballdriller (type løpe til kjegler osv), litt avhengig av hvor mange som er der og været osv. Har hatt beinhinnebetennelse en gang da jeg var rundt 14-15, men da spilte jeg fotball HVER eneste dag . Jeg er ganske flink til å høre etter kroppen (tror jeg), f. eks på mandag da jeg følte meg syk og uggen deltok jeg ikke på bootcampen, bare instruerte. Bootcamp igjen idag. Samme som torsdag, men flere øvelser og et par flere sirkler. En time. Har også gått en halvtime med hunden, blir kanskje litt mer senere. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ja, bootcamp er en blanding av sirkeltrening, fotballdriller (type løpe til kjegler osv), litt avhengig av hvor mange som er der og været osv. Har hatt beinhinnebetennelse en gang da jeg var rundt 14-15, men da spilte jeg fotball HVER eneste dag . Jeg er ganske flink til å høre etter kroppen (tror jeg), f. eks på mandag da jeg følte meg syk og uggen deltok jeg ikke på bootcampen, bare instruerte. Bootcamp igjen idag. Samme som torsdag, men flere øvelser og et par flere sirkler. En time. Har også gått en halvtime med hunden, blir kanskje litt mer senere. Fy flate, kan ikkje beskrive å hardt eg hatar den type trening. Har noko lignande på MMA treninga innimellom, eit reint helvete, men effektivt Viktig å høre etter kroppen ja, kjedleg når det fyrst har gått for langt. Fekk sjølv ein smell i venstre skulder etter benkpress for lenge sia, og då var eg vell ute i 3-4 månedar... Har hatt beinhinnebetennelse i det eine beine sjølv då eg var mindre, huskar det var noko av det værste eg hadde vore borti..var sikker på at eg måtte amputere foten, så vondt! Å så frykteleg mange månedar det varte òg... Veldig greit å ha muligheten til å kun instruere også, om ein skulle vere dårleg ein dag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Ja, det er fælt jeg er grei med damene da, vi tar ofte annenhver type kondisdrill og noe mer statisk. Gjennomførbart for alle, men fortsatt tøft om man legger inn energien. Ble en halvtime til med hunden etter middag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Søndag: En time gåtur litt opp og ned i skogen. Mandag: Holde boksepads en time for bootcampen sliten i skuldra, men fikk jo ikke gjort en døyt annet, da. Blir kanskje en rask tur med hunden før hundekurset i kveld. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ikkje gje opp a! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Neida! Har vært i Spania siden forrige torsdag, hadde bursdag på lørdag . Så derfor har det vært litt stille. Men takk for oppmuntringen! Her er et bilde som takk for ordene. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Haha, okei Var redd du ikkje gadd å logge lenger, men du ser kampklar ut, så treng ikkje bekymre meg ; )) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Si ifra når du faller av hesten igjen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Torsdag: En time med å holde boksepads for bootcampen . En time tur med hunden. Idag: To joggeøkter, ca 8,5 km totalt. http://runkeeper.com/user/juliess/activity/124323856 http://runkeeper.com/user/juliess/activity/124331529 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Skal ikkje undervurdere treningseffekten av å holde pads...syns det kan vere tungt å gjere det i 10 sjølv... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 En time bootcamp idag, minus en sprint-drill de gjorde i to lag (var 12 stk der så passet bra med seks på hvert lag). Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 En time bootcamp, samme som lørdag. Skal være flink og skrive ned hva vi gjorde Oppvarming med diverse dynamisk tøying. Tre runder: 5 smale armhevinger, 10 armhevinger, 20 dips på benk ---> jogg ned til en benk og tilbake opp igjen. 30 sekunder statisk knebøy, deretter rett inn i: To runder: 20 knebøy, 10 knebøyhopp, 20 utfall, 10 utfallhopp ---> jogg ned til en benk og tilbake opp igjen. Indian trail run rundt parken, tre sprint hver. 30 sekunder med to forskjellige mageøvelser (pass the bottle og bicycle crunches), for å få ned pulsen igjen. Deretter: 3 bakkesprinter hver, ca 70 meter kanskje? Oppoverbakke. 30 sekunder med to forskjellige mageøvelser (crunches og husker ikke), for å få ned pulsen igjen. + en runde med rygghev. 30 sekunder av hver øvelse, rygg til rygg og to runder på hver sirkel: 1. Reptiles, donkey kicks, side lunges, skater jumps. 2. Lateral mat hop, star jumps, bicycle crunches. 3. Crab touches, superman og tuck jumps. Var kanskje en nummer fire, men husker ikke. Tror ikke det var det. Tøying. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Tirsdag: ca 50 min med hunden i bratt skog Onsdag: samme som tirsdag Torsdag: Bootcamp, 50 minutter. Mistenker lett hjernerystelse i og med at jeg har vondt i hodet hver dag, og har hatt det siden jeg landet på hodet i bassenget i Spania. Endret 18. oktober 2012 av Juliess Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Dobbel jogg i gjørma idag Ingen hodepine heldigvis. http://runkeeper.com/user/juliess/activity/125840530 http://runkeeper.com/user/juliess/activity/125833164 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå