Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Siden sist har jeg hatt bursdag, fått A og B på eksamen ( :D ), blitt litt halvslapp, blitt sprekere, og tja.... ja!

 

Trener litt hist og pist, prøver å få gått på hvertfall èn crossfit-time hver uke i tillegg til skolen.

 

HAR KLART Å TA EN HEL CHINS/PULL-UP :D WAAAAAAHH!! ...hele to ganger faktisk!

 

Holder på med prosjekt "stå mer på hodet og lære meg å stå på hendene".

Kom helt opp et par ganger, men fikk ikke noe bilde av det.

 

1912216_10153811486555128_2120658791_n.j

 

1509695_10153811431790128_626636660_n.jp

 

40kg push press idag (ser ut som en dverg i beina..)

1925230_10153811488080128_899987129_n.jp

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du er ei morsom jente du, Juliess .. :)

Når du startet tråden, stod det sånn passe på hodet, i følelseslivet - nå er du frisk og sprek, så nå går du for å stå på hodet, bokstavelig talt .. :wee:

 

Men sånn ellers - vil en relativt gammel mann, som har vært ute en vinternatt før, si at det skal mer enn å bare stå på henda .. Når du står på "hånden", og tar en kontrollert "selfie", og poster, skal jeg vurdere saken nærmere .. nb; husk trutmunn!

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Prøvde en selfie opp ned, men så ut som en klemt, rynkete pannekake, så lot det i grunnen være :D .

 

Var på crossfittime i kveld, hadde Chelsea igjen.... det er den verste økta av alle øktene jeg har vært med på :p . Vi hadde den en gang i januar også, trodde ikke jeg skulle klare det.. men det gikk faktisk MYE bedre i dag, det var herlig!

 

Chelsea:

5 pull ups (skalerer ned til "pull ups" i ringer/stang med beina på gulvet)

10 armhevinger

15 knebøy

EMOM 30 minutter (Every Minute On the Minute - dvs. du har ett minutt til å gjennomføre hele runden, så hvis du klarer alt på 45 sekunder får du 15 sekunder hvile. Når klokka ringer, begynner runden på nytt. Dette foregår altså i 30 minutter!).

 

Jeg tok strake armhevinger de første 5-6 rundene, og så gikk jeg ned til armhevinger på knærne :) . Etter ca 15 runder reduserte jeg antall repetisjoner til 7 armhevinger hver runde, men de to andre øvelsene gjorde jeg 100% hele veien. Knallfornøyd, for sist gang måtte jeg ta armhevingene ned til 5 for å klare å henge med :) .

 

Testet 500m roing etterpå, klarte det på 1:56! Veldig overrasket :) .

 

 

 

Klokka mente jeg ikke svettet nok, så jeg tømte vann ned i sportBH'en halvveis og fikk hvertfall 17 minutter på den :p .

1970448_10153833577340128_1398441222_n.j

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vært mye skole og lite regelmessig trening i det siste. Forrige uke var vi på Beitostølen på skikurs!

 

Trente i går, tok bare en tilfeldig WOD som stod på tavla nede i crossfitområdet. Var egentlig en trening for et team på 3 stk, så jeg modifiserte den litt :p .

 

For time:

1000m roing

90 goblet squat - 10kg (var egentlig 16)

60 hand release push ups (tok tre sett strake og resten på knærne)

6 lengder utfall (25m er en lengde, jeg tok tre med en 5kg medisinball)

24 lengder sprint/løp a 25m

1000m roing (ble 1500)

 

Tok det rolig-ish og brukte 33 minutter :) . Gjennomsnittspuls 173 og makspuls 197.

 

post-104005-0-68943700-1394885464_thumb.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

du er ikke helt go .. :p

 

jeg blir andpusten bare av å tenke "200 i puls" :blink:

Ja, det er jo helt på bærtur at den skal være så ukontrollert. Skal til legen på fredag for noe annet, jeg skal spørre, men konklusjonen blir nok bare dessverre at jeg er i dårlig form og må legge meg på laaaav intensitet hvis jeg vil få mindre enn 180 i snitt.. :p .

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Neida, peis på! Se om du perser på 250 .. da tror jeg at jeg blir imponert :D

 

Nei, litt mer alvorlig .. du behøver ikke perse hver gang, og rykk og napp i effekten, er vel ikke så bra mht belastnings-skader

 

4f295e6c16f0028f0d92eec80ee6a1ce.jpg

Lenke til kommentar

 

du er ikke helt go .. :p

 

jeg blir andpusten bare av å tenke "200 i puls" :blink:

Ja, det er jo helt på bærtur at den skal være så ukontrollert. Skal til legen på fredag for noe annet, jeg skal spørre, men konklusjonen blir nok bare dessverre at jeg er i dårlig form og må legge meg på laaaav intensitet hvis jeg vil få mindre enn 180 i snitt.. :p .

 

Hva er hensikten med å prøve å ligge under 180 i snitt?

Jo høyere puls jo bedre utbytte skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...