Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har glemt å oppdatere! Husker ikke helt de forskjellige dagene fra hverandre, men på fredag trente jeg hvertfall rygg (negative chins, stående roing, sittende roing, roing med manual).

I går jogget jeg totalt 4km hit og dit, og trente skuldre (skulderpress 9kg, fronthev med plate, sidene).

Nakken slo seg vrang igjen idag tidlig :/ . Ser ingen sammenheng mellom når det skjer. Har hvertfall fått tak i Ibux og håper jeg føler meg bedre før jobb om to timer.

Lenke til kommentar

Jogget til Spenst, og så tenkte jeg at jeg kunne leke på mølla til treningspartner dukket opp. Han var forsinket, så da ble det jo nesten en halvtime på mølla, med litt gange på midten.

Så tilsammen 6km unnagjort idag :p .

I tillegg til:

BEIN. Både knebøy, mark og beinpress på samme dag, her kjører vi på. Fnis.

Knebøy

20kg x 10 (frontbøy med stopp i bunnen, for mobilitet)

30kg x 8

40kg x 9

40kg x 9

40kg x 9

- knebøy har blitt så tungt, lurer på om jeg er veldig mye tregere i bunnen enn jeg trenger å være. Jaaa jaaa :p

Markløft

20kg x 8

40kg x 10

50kg x 9

50kg x 8

50kg x 9

- gikk kjempefint

Strake markløft

50kg x 9

50kg x 6

50kg x 9

- mistet grepet på andre settet, underarmene var litt kjørt fra markløften

Hip thrusts med stang

20kg x 12

30kg x 10

30kg x 10

Beinpress

80kg x 8

120kg x 10

140kg x 10

140kg x 10

Lenke til kommentar

BRYST idag.

Skal fader meg få dreisen på dips, der er jeg dårlig. Klarte EN dips idag :p .

Ellers har jeg blitt dumpa av daten, så jeg vingler litt mellom å spise meg tjukk og trist, eller å trene som en villmann og være sint. Faen.

Dips

1 uten hjelp, en halv, og to med hjelp.

4 med hjelp

4 med hjelp

Benkpress

20kg x 10

30kg x 10

30kg x 9

30kg x 9

30kg x 8

30kg x 8

Skråbenk

20kg x 8

20kg x 7

20kg x 7

20kg x 6

Pluss 20-25 minutter med kroppsvektintervaller inne på det lille rommet ved siden av.

Lenke til kommentar

Det var da voldsoms så uflaks du har på den fronten for tiden. Gå full retard og begynn med olympisk løfting! Det stemmer jeg for. :D

Hør hør! Har aldri hørt om en kvinnelig olympisk løfter som har blitt dumpet. True story.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tren som ei villdame og ver sint. Enn så lenge. Så får du fint dreisen på ein som forstår litt meir. ;)

Har klart å ikke dukke ned i isboksen enda!

Det var da voldsoms så uflaks du har på den fronten for tiden. Gå full retard og begynn med olympisk løfting! Det stemmer jeg for. :D

Kanksje det er veien å gå. Spise som en gærning og bli kjempesterk.

Eventuelt til høsten så ikke sommerformen 2013 går tapt NÅ :p .

Neste gang du skal på date med noen, si at du takler ikke å bli avvist samtidig som du flexer og gir han "the crazy eyes". Tro meg, han kommer til å være klar 7 timer fortidlig.

Bicepsen er jo av grei størrelse, så jeg vil tro det kan fungere å skremme den fremtidige mannen min.

Hør hør! Har aldri hørt om en kvinnelig olympisk løfter som har blitt dumpet. True story.

Er så mange av dem i forhold da? :whistle:

Får dårlig samvittighet når jeg er innom her. God form om dagen, Julie. :)

Takk! Skal ta igjen markløften din *moahaha* ;) . Det er neste mål. Løy forresten til deg her om dagen, veier vel mer rett under 62kg og ikke 60!

Lenke til kommentar

RYGG og SKULDRE

Fader, er så fit**støl i brystet etter dips i går, og latsa kjenner fremdeles markløften fra mandag (?). :p

Oppvarming: 1km jogg til Spenst, 3minutter på mølla, 7 minutter på romaskin.

Negative pull ups

EN - det reiv så mye i lats at jeg klarte rett og slett bare en.

Derfor byttet jeg til

Chins

En hel + to negative

En halv + en negativ 20 sekunder

En negativ 20 sekunder + en negativ 13 sekunder

To negative, 20 sekunder på første og ca 10 sekunder på siste

- argh døden

Stående roing, bredt grep med håndflatene nedover

30kg x 10

30kg x 10

30kg x 12

35kg x 10

- er vel bare å kjøre på med 35kg neste gang :p

Facepulls

20kg x 10

25kg x 10

25kg x 11

25kg x 10

Skulderpress, manualer

9kg x 10

9kg x 8

9kg x 8

- veldig sliten i skuldrene etter de siste dagene, sammenlignet med forrige skulderøkt.

Sidehev

4kg x 10

4kg x 10

Fronthev med plate

10kg x 8

10kg x 9

10kg x 9

Lenke til kommentar

Eg er singel Juliess (HINT)! Er så forbanna vanskelig å skaffe dame når ein skriv nynorsk og snakkar breidt... :wallbash:

Men bra du står på! :thumbup:

Tull og tøys! Nå skriver ikke jeg nynorsk, men kan snakke rimelig bredt om jeg vil (mamma og slekten på den siden snakker bredt) - no stress!

Lenke til kommentar

Nei, veldig lite, jeg er veldig stille under stående roing og ikke sånn "kylling"-bevegelse/hakking med hodet. Det gjelder vel ca alt av øvelser jeg tar. Men det går vel an å overbelaste eller plage en muskel ved å stå stille og overanstrenge den når man stabiliserer under andre øvelser?

Mulig jeg anstrenger nakken voldsomt under negative chins/pull ups? :hmm: Men syns det er rart da at det f. eks i forrige uke kom tre dager med forskjellige dagers mellomrom og opphold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...