AKK88 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Heisann. Jeg driver litt med nettsider på hobby basis. Ikke tatt noen kurs eller utdanning innen photoshop/html/css/php Men min svigerfar trengte en nettside til stallen dems så jeg sa jeg kunne hjelpe til Det jeg lurer på er hva dere syns om header, noe dere ville gjort annerledes? Har dere noen forslag til å optimalisere denne nettsiden/layout? Hva ville dere ha gjort av web design med tanke på at dette er en nettside for en hestestall? Si gjerne hva dere syns om nettsiden generelt www.stallmartins.com Takk Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Den utnytter plassen meget dårlig på høyere oppløsninger! "All rights reserved © 2012 Stall Martins" ser alltid amatørmessig ut. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Heisann. Jeg driver litt med nettsider på hobby basis. Ikke tatt noen kurs eller utdanning innen photoshop/html/css/php Men min svigerfar trengte en nettside til stallen dems så jeg sa jeg kunne hjelpe til Det jeg lurer på er hva dere syns om header, noe dere ville gjort annerledes? Har dere noen forslag til å optimalisere denne nettsiden/layout? Hva ville dere ha gjort av web design med tanke på at dette er en nettside for en hestestall? Si gjerne hva dere syns om nettsiden generelt www.stallmartins.com Takk Denne var i korte trekk veldig 1995 Eg anbefaler deg å sjekke ut Wordpress. Dette er i hovedsak ei bloggplatform, men det er null stress å bygge statiske nettsider med den. Enkelt å installere på server, enkelt å administrere nettsiden i ettertid. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg ville også sjekket ut WP. Da kan du (og far) lett legge ut nytt innhold via nettleser når det trengs. Du kan jo sjekke min side - laget med wp. Ellers er det litt amatørmessig med å ha liten iframe med innhold, samt å bevege seg bort fra siden på f.eks galleri Lenke til kommentar
AKK88 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Den utnytter plassen meget dårlig på høyere oppløsninger! "All rights reserved © 2012 Stall Martins" ser alltid amatørmessig ut. Okey, men hvordan kan man forbedre hvordan den utnytter plassen ved høyere oppløsninger? Heisann. Jeg driver litt med nettsider på hobby basis. Ikke tatt noen kurs eller utdanning innen photoshop/html/css/php Men min svigerfar trengte en nettside til stallen dems så jeg sa jeg kunne hjelpe til Det jeg lurer på er hva dere syns om header, noe dere ville gjort annerledes? Har dere noen forslag til å optimalisere denne nettsiden/layout? Hva ville dere ha gjort av web design med tanke på at dette er en nettside for en hestestall? Si gjerne hva dere syns om nettsiden generelt www.stallmartins.com Takk Denne var i korte trekk veldig 1995 Eg anbefaler deg å sjekke ut Wordpress. Dette er i hovedsak ei bloggplatform, men det er null stress å bygge statiske nettsider med den. Enkelt å installere på server, enkelt å administrere nettsiden i ettertid. hehe.. 1995 ja! Det var ikke det jeg var ute etter.. Men skal sjekke ut wordpress! Lenke til kommentar
AKK88 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Jeg ville også sjekket ut WP. Da kan du (og far) lett legge ut nytt innhold via nettleser når det trengs. Du kan jo sjekke min side - laget med wp. Ellers er det litt amatørmessig med å ha liten iframe med innhold, samt å bevege seg bort fra siden på f.eks galleri Jeg prøvde ut noen csm så oppdattering av innholdet skulle bli lettere, men ble ikke som jeg ønsket så tok bare et av de jeg klarte å modifisere "bedre".. er ikke fornøyd med hvordan det ser ut nå! Lenke til kommentar
AKK88 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 prøver ut WP nå. Utrolig enkelt satt opp! takk for tipsene! Lenke til kommentar
agne Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 prøver ut WP nå. Utrolig enkelt satt opp! takk for tipsene! Heisan du, så på nettsiden din. Du må ha lik avstand mellom alle Metallplatene og mer luft mellom kanten og skruene! altså bokser MÅ stå på linje, "Submit" knappene står ikke helt i stil med resten av siden Hvis det er hest og heste utstyr du selger står ikke metall helt i stil med det, hele siden generelt mangler den rette stilen for å treffe målgruppen sin, min mening. Først når jeg kom inn på siden trudde jeg det var en metallforhandler eller noe med bygging. Lenke til kommentar
thonords Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Løsningen du har valgt med skruer i hjørnene på platene hadde sett mer naturlig ut om korketavla i bakgrunnen fulgte med når du scroller. Uansett, lykke til videre med sida! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Det forumet du la inn stjal jeg for å teste ut også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå