Lantador Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 hva burde jeg kjøpe, skal ikke ha noe trådløst eller noe sånn. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 3Com leverer gode nettverks kort. Men det er litt avhengig hva skal du ha det til, det jeg foreslår her er et 10/100 kort, funker fint på bredbånd/ADSL og. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...rpID=4&s=pl Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 det har jeg og er vell egentlig VELDIG fornøyd med det, tenkte jeg skulle høre om det var kommet noe nyere som dere ville anb. veldig kjekt med 2 nettverkskort iogmed at ADSL tar d ene Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 slike tråder passer under nettverk/internet Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Dette er et meget bra kort som har vunnet en god del tester (har samme kortet selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå