Azidops Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Tittelen sier det meste, hva er det beste Android eller Win8 nettbrettet pr nå? Hadde et het og kort flørt med Asus Transformer 201, men den falt igjennom pga. nettstabilitet, nettleser og videoavspilling i nettleser. Har i dag en iPad 2 og er fornøyd med den, men savner friheten med å ha tilgang til filsystemet. Har riktignok jailbreaket den men det blir ikke helt det samme å overføre store filer trådløst kontra usb på android. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Skulle jeg hatt et nettbrett ville jeg personlig ventet på Microsoft Surface, det vil komme med Windows 8. Dog spørs det hvor kjapt du vil ha det, for det lanseres i slutten av oktober i USA, og har forløpig ingen norgesdato.. http://www.youtube.com/watch?v=Av8NlAbPZi8&feature=fvst Endret 17. september 2012 av MrLG 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva med Sony Vaio Duo 11? Jeg har leste n del om det, både her på hardware.no og andre steder. Jeg ønsker det å bruke til å tegne. Jeg har brukt iPad til dette en god stund, men den er så unøyaktig, og tegne-appene er generelt litt dårligere enn det jeg eier til min windows-maskin+wacom tegnebrett. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 For Android vil jeg absolutt si Nexus 7 dersom man ønsker et lite nettbrett. Ønsker man noe større er nok Asus sine Transformerbrett det beste for øyeblikket. Jelly Bean har de vel også fått nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå