Snytefant Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Ja, felles klient for cpu/gpu. Jeg folder selv på CPU, merker ikke lagg i spill, da i utgangspunktet Folding bare skal bruke "ledig" kapasitet. Er jo bare å prøve Endret 18. september 2012 av Snytefant Lenke til kommentar
Gamerbård Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 satt litt randomly på 2 stk samtidig, men det går vel fint? Lenke til kommentar
Gamerbård Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) er fortsatt bra med lyd etter 2 foldings:S, er det meininga at den skal stoppe opp ofte og begynne igjen kanskje? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=758541 Endret 18. september 2012 av Gamerbård Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 2 stykker av? Du trenger bare å starte FAHClient en gang. Og da evt. starte FAHControl hvis du vil pause CPU/GPU. Lenke til kommentar
Gamerbård Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Meinte at eg hadde to sånne reknestykke frå Stanford aktive samtidig, men sidan det fortsatt kom tikkelyd bestemte eg meg berre for å sende den inn igjen:S og no skal eg ha ein anna PSU lol, men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå