larsenfoto Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Frihet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hei, velkommen hit :=) bildet ditt er flott med pent lys. en ting jeg synes er vesentilg ved fuglebilder er at hodet/ øynene viser.. desverre har du ikke med hodet denne gangen :=) det trekker nok ned kvaliteten på bildet noe. ellers kan jeg nevne at jeg synest bildet er teknisk pent utført. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Meget fin tone farger og lys,fuglen er plassert fint i bilde og er fri. Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Hei, velkommen hit :=) bildet ditt er flott med pent lys. en ting jeg synes er vesentilg ved fuglebilder er at hodet/ øynene viser.. desverre har du ikke med hodet denne gangen :=) det trekker nok ned kvaliteten på bildet noe. ellers kan jeg nevne at jeg synest bildet er teknisk pent utført. Tusen takk! Alltid spennende å være ny. Er enig i at hodet burde vært med her ja! Takk for flott kommentar! Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Meget fin tone farger og lys,fuglen er plassert fint i bilde og er fri. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg