Torhild Jansen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Grønne enger. Bildet er fjernet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Klart og fint bilde der tittelen hører viktig med i forståelsen av bilde. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Og grønne enger var det. klart og fint som Tor r sier. Om jeg skal tillate meg å komme med et forslag hadde det vært spennende å se en variant som er kuttet like under der veien kommer inn bildet på høyre side, tatt en dag himmelen er litt mer spennende Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Klart og fint bilde der tittelen hører viktig med i forståelsen av bilde. Takker for kommentaren, og at du tok deg tid til å se på bildet Og grønne enger var det. klart og fint som Tor r sier. Om jeg skal tillate meg å komme med et forslag hadde det vært spennende å se en variant som er kuttet like under der veien kommer inn bildet på høyre side, tatt en dag himmelen er litt mer spennende Takk skal du ha - alltid interessant å høre andres mening og gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg