Cowboystrekk Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Etter å ha slitt med SE satio-helvete i over et år er min mor lei og vil ha ny tlf. De eneste kravene hun har er: - Bra kamera - Så lang batterilevetid som mulig, gjerne 3 dager eller mer (hun bruker tlf lite, ringer mest og tar noen bilder) - Pris er ikke så nøye - Hun bruker ikke wifi\3G, minnekort trenger hun ikke selv om det er kjekt Har sett litt på acro s (som til meg selv) og SII, men om andre har flere alternativer så bare å fyre løs. iPhone 5 kan også være et alternativ, gitt at batteriet er bra, men det er det vell vanskelig å si noe om ennå. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nokia lumina 920 maybe? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg lader mobilen maks en gang i uka. Men det har med bruken å gjøre tror jeg. Ikke selve telfonen som er Samsung Galaxy Ace Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Ikke sett på lumia 920, men mulig den kan være et bra alternativ. Går det an å slå av 3G på iphone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå