Cowboystrekk Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Min N8 begynner å bli sliten og har planer om å bytte den ut snart. Har sett på diverse mobiler, men greier ikke helt å bestemme meg, har følgende krav: - Bra kamera og video - God formatstøtte for avspilling via hdmi - android - Muligheter for et par døgn batterilevetid med lite\middels bruk (slår av 3G, ringer vell 10 min pr dag, 5 sms, 20 min opera mini, 5 bilder og litt nettspill som wordfeud blir nok brukt, slår av wifi når jeg ikke bruker det). - Minnekort - Helst ikke så stor skjerm, under 4,5" da selve mobilene blir for store med større skjerm. Har sett på SII, men den er litt treg ift kamera, HTC one S er kurrant, men savner minnekort, sony xperia acro s er kanskje den som ser mest interessant ut til nå, men ser det er lite erfaringer ift batteri og flere som synes det blir litt mye bildestøy innendørs. SIII synes jeg er helt super, men for stor. Ikke så lett dette! Ikke interessert i iPhone pga mangel på minnekort og for høy pris uten binding. Ikke noen stor fan av iOS heller. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 HTC One S er helt horribel, ekstremt høy feilprosent. Vårt firma (som bestiller noen tusen mobiler i året), har dumpet den og gått tilbake til Desire S i påvente av å få inn One X. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg kan derimot anbefale HTC One S på det varmeste. Med unntak av iPhone 4 og i noen tilfeller Samsung Galaxy S3 er det den raskeste telefonen på markedet, og i sin klasse av skjermstørrelser er det i mine øyne ingen bedre alternativer. Batterilevetiden er også relativt god. Hvis man er ute etter en Android-telefon med skjermstørrelse på rundt 4.3" mener jeg det ikke er noe bedre alternativer en One S. Det stemmer at telefonen var plaget av feil da den først kom men disse har blitt fikset i senere tid av HTC. Det er verdt å merke seg at One S har god popularitet i utviklermiljøet, slik at om du ønsker å bli kvitt Sense-rælet og komme deg opp på Android 4.1 er dette null problem Lykke til! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 får lese litt om one s da. Om nyere versjoner har lite feil så høres d bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå