Morfeo Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Mye interessant diskusjon her. Ville bare påpeke at de Zelda-spillene til CD-i faktisk ikke er så gale om man tar dem for det de er og ikke tenker for mye over at de er Zelda-spill. Ligger en fin artikkel om dette på hardcoregaming101. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Mye interessant diskusjon her. Ville bare påpeke at de Zelda-spillene til CD-i faktisk ikke er så gale om man tar dem for det de er og ikke tenker for mye over at de er Zelda-spill. Ligger en fin artikkel om dette på hardcoregaming101. Jeg liker FF6-avataren din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg var meget glad i min Amiga CD32. Ikke noen stor hit den heller (blant de jeg kjente til i hvert fall). I det minste kunne man kjøpe SX-1 utvidelsen slik at den ble en fullblods Amiga. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Neo Geo har mange tøffe spill, hadde aldri selve konsollen, men har emulator med en god del spill. Gikk mye i Samurai Shodown husker jeg. Endret 19. september 2012 av Smirnoff 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg liker FF6-avataren din Var ikke uten grunn at det spillet nettopp toppet IGN's "Topp 100 rpg"-liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå