MysilBergsprekken92 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Slutte med snus er null problem, det er det å ikke begynne igjen som er problemet. Finn deg noen drops eller lignende som ikke er lakserende, slik at du har et substitutt for oral fiksering. Så må du bare være FAST bestemt på å aldri ta så mye som en liten snus, selv om du er på fest. Begynner du å gi etter så er spillet tapt. *tar seg en pris* Slutte med snus? Går det virkelig ann? Jeg slutta forøvrig også å røyke på dagen, etter 2-3 år med stoffet. Men det var jævlig lett. Kutte ut snus, derimot.. (festrøyk slutter jeg nok aldri med) Nikotin er nikotin. En ting er å bytte over til snus for en hakket sunnere vane, en annen ting er å slutte. Jeg snusa og røyka samtidig, så jo, jeg sluttet å røyke. Var ikke det som var problemet. Du sier at du sluttet på dagen og at det var lett, men etter min mening så er ikke det gyldig å si at det var lett når du aldri sluttet med det avhengighetsdannede stoffet. Neida, du har jo selvfølgelig helt rett. Kan likesågodt starte å røyke igjen jeg! Om du har prøvd røyk eller snus, burde du vite at røyken gir MYE mer nikotin enn en prell under leppa. Mener å ha hørt at 1 snus tilsvarer 10 røyk nikotinmessig jeg Correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Snus inneholder opp til 9 mg nikotin per pris. Hvor mye av dette du får i deg, vet jeg ikke. Av en sigarett får du i deg 1 mg nikotin. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Du kjenner jo da nikotinet mye bedre med røyken, men whatever, /thread. Lenke til kommentar
Spirulina Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg anbefaler på det varmeste boken endelig ikke røyker av allan carr. Den hjelper mot snus slutt så vel som røyk. Altså alle nikotin midler. Den får en til å innse at det er lett og ikke vanskelig å slutte slik som vi innbiller oss :-) og du skal snuse hele veien mens du leser boka noe som gjør det hele lettere! you can do it :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå