Mer0vingian Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hei Har installert Oblivion på min pc. Det gikk greit til jeg hadde valgt rase og begynte spille. Når jeg starter gameplay så blir skjermen svart, men hører lyd, deretter lukker spillet seg uten noen form for error beskjed. Har et GTX 690 kort. Vet ikke om det er relevant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Hei Har installert Oblivion på min pc. Det gikk greit til jeg hadde valgt rase og begynte spille. Når jeg starter gameplay så blir skjermen svart, men hører lyd, deretter lukker spillet seg uten noen form for error beskjed. Har et GTX 690 kort. Vet ikke om det er relevant. Merkelig, har du opplevd noe lag? Det kan være at PCen din ikke er kraftig nok, ellers er det nok en annen grunn. Har du prøvd å legge til noen patcher? Endret 17. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ikke kraftig nok? med et GTX 690? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ikke kraftig nok? med et GTX 690? Jeg har ikke skrevet noen steder her at jeg er en super genial type når det gjelder PCer, og jeg har liten peiling på skjermkort osv. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjører du spillet med HDR på? Hvis så, prøv å skru den av og kjør med Bloom i stedet. Nå er det en god stund siden jeg har spilt det, men det var noe trøbbel med Nvidia og HDR. Vet ikke om det er fikset. Verd ett forsøk. Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Jeg prøvde det du sa Nosferatu, dessverre gjorde det ingen forskjell. Fikk en melding som kanskje har noe med problemet å gjøre: Video hardware unrecognized. Ble stilt inn på medium. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Kjøpte du spelet digitalt eller fysisk? Om du har det fysisk så må du til med litt patching, vil eg tru - hardwaren din er tross alt fem-seks år yngre enn spelet. Flytta forresten tråden til riktig kategori. Endret 18. september 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Kjøpte det i butikken. Har 1.2.0416 nå, tror det er den nyeste? Uansett, ingen forskjell Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kjjipt at du ikke har fått liv i det enda. Ta en titt her hvis ikke du har gjort det. Ligger en god del tips og triks du kan prøve. http://forums.bethso...-technical-faq/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå