Misshaped Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bestilte for noen dager siden ny harddisk, cpu og skjermkort hos MPX. I ettertid så viste det seg at de ikke får inn skjermkortet før om 2 uker og dette er for lenge for meg å vente på de andre delene. Jeg sendte dem en mail i går kveld rundt 22.30 der jeg ba om å få delt opp forsendelsen og godtok de merkostnader det måtte bringe. Når jeg da sto opp i dag hadde jeg fått 4 nye mailer fra de. To nye ordrebekreftelser på skjermkort og harddisk og cpu, en leveringsbekreftelse på harddisk og cpu og et svar på mail'en min som lød så her: Hei, dette er i ordren. Av den grunn at du hadde betalt med visa måtte jeg slette dette kortet fra din ordre og lage en ny en som sendes i postoppkrav. Av sikkerhetsmessige grunner, da jeg ikke har tilgang til din visa konto. Jeg sender derfor dette kortet gratis til deg, så du sparer derfor de kr 102 i frakt og gebyr på dette. Må si jeg er fornøyd med servicen deres Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Sånn skal det verre! Regnar med at du har lagt inn positiv respons på dei i webshopguiden.... Lenke til kommentar
C_f Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bestilte twinmos med winbond der nå, kun siden du kom med din erfaring Lenke til kommentar
mr x Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jo..MPX er bra webshop... er ikke får ingenting jeg bruker dem fast når jeg handler hardware. aldri fårsinkelser,aldri feilvarer,ok priser blir sikker litt reklame dette,men har bare fine erfaringer med dem.. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Mpx.no viser her at de er en veldig god webshop når det gjelder support. I framtiden skal nok jeg vurdere mpx sterkere når jeg skal kjøpe stæsh.. Handler for det meste på ps og komplett. Lenke til kommentar
picko Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Henger meg på... Mpx er både billig og bra, bestilte meg en ruter for noen dager side. Kjapp til å sende er de og... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg handler også hos MPX, og mine erfaringer er gode. De har et stort og godt utvalg også. Hvis MPX har det jeg er ute etter, så handler jeg der, og det har de som oftest. MPX er proffe. Lenke til kommentar
C_f Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jo..MPX er bra webshop...aldri fårsinkelser,aldri feilvarer,ok priser blir sikker litt reklame dette,men har bare fine erfaringer med dem.. Sitter og venyrt på postmannen nå, jeg. Så at det var ankomstregistrert Oslo i 22, tiden i går kveld. Har ikke bestilt "hjem på døren", før. Men..... Tror jeg ødela hovedkortet med fiklingen min i går kveld, så jeg gruer meg egentlig til minnet kommer. Et lite tips til de se en eller annen gang skal fjerne nb-kjøleren. Ikke (!!!!) se på tv mens du gjør det. Verktøyet kan glippe, og rive opp hovedkortet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Må bare få si det jeg også, mpx er bra greier. Meget bra utvalg, gode priser og kjempe service (som ble bevist her). Dette er ikke reklame, det er en meget fornøyd kunde Stå på Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Gjett hva jeg kommer til å si a.. MPX RULER..(nei dette er heller ikke reklame) Ikke bare er de billige, men servicen er også god! Med mine skills, klarte jeg ved en feil å bestille TO mp3 spillere i stedet for en! Og jeg sendte en mail og forklarte det hele, og fikk en mail tilbake hvor det stor at den ene orderen var slettet og masse smilyfaces! Årntli trivli! De er dessuten ærlige.. Var og så på mp3 spillere, og tittet på en billig modell; der stod det at den var egentlig ikke noe bra kjøp, men billig og sånn.. Dette hørtes veldig reklame ut, så jeg tror jeg stopper før det kommer no polti på døren min MPX ER ABSOLUTT Å ANBEFALE Hilsen [email protected] (neida, kødda) Lapette Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har hatt akkurat samme opplevelse som trådstarter. Bestilte komponenter til nettverk (3) men det ene nettverkskortet kunne ikke leveres før om halvannen uke. Dette syntes jeg var litt lenge å vente, og sendte en mail for å spør om de kunne fjerne dette kortet fra ordren, evt. ettersende det senere. Fikk 20 min senere en telefon fra MPX på jobben der en hyggelig mann forklarte at han kunne dele opp ordren, slik at jeg fikk ettersendt nettverkskorter, fraktfritt. Og selvfølgelig om dette var greit for meg. Om ikke kunne vi fikse det på en annen måte. Kjempe service og kundebehandling! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Cpuen som jeg kjøpte hos komplett.no var skadet under frakten, noe som de hvedet var feil og at jeg hadde skadet kjernen når jeg instalerte vifta, og fikk derfor ikke tilbake på garantien hos amd, jeg kunne sikkert kjempa hardere for saken men det var det ingen grunn til siden besteforeldra betalte . Isteden for å kjøpe en ny cpu hos komplett.no så prøvde jeg MPX, der valgte jeg servicepakke som fraktmåte, og at jeg trengte den litt fort. Dagen etterpå kom den på døra ! gebyr fritt! :bgrin: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Må innrømme at jeg ikke har handlet der da de ikke hadde inne det jeg trengte da jeg skulle prøve dem. Men har vert i kontakt med dem ang testing av OCZ ram og dette stilte de seg positive til,virket som greie folk der ja. Lenke til kommentar
Ørjan Olsen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har Handlet 4 ganger hos mpx, den siste bestillingen i går kveld. Må si at jeg er veldig fornøyd med dem når det gjelder hurtighet på sending og bra med informasjon om produktene samt et bra utvalg produkter. Men jeg syns at support via skjemaet kan vere litt treigt, har vell og merke bare brukt det en gang, men det tok en 2-3 dager før jeg fikk svar. En annen ting jeg savner er litt mere funksjoner på "Din konto". Som fks. å endre adresser, e-post adresse, endre/slette ordrer som ikke er pakket osv. Men en bra webshop må man kunne si at det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå