Gå til innhold

Anbefalinger av deksler og skjermbeskyttere til Galaxy S3

bennybone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tittelen sier det meste. Er ny eier av GS3. Og kjøpte i tillegg det offisielle Samsung flip-coveret, men synes det er tungvint å holde telefonen i en behagelig posisjon med dette dekselet på.

Det er jo så mye å velge i mellom av deksler og filmer, i tillegg til at sikkert halvparten av dem er av lusen kvalitet.

Har sjekket hos mytrendyphone og iutstyr, men er fortsatt usikker på hva jeg skal gå etter uten anbefalinger. Så det hadde vært greit med noen erfaringer eller anbefalinger:-)

Telefonen min er hvit, og jeg håper på noen gode svar!:-)

Takk på forhånd.

Endret av bennybone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble anbefalt noe som de kalte helikoptertape (noe som ble brukt på rotorblader på helikopter for å beskytte mot steinsprang) på Spaceworld. Det var livstidsgaranti på det også. Dvs. at den ikke skulle løsne.

Fungerer fint, men måtte ut med 200,- for det.

Når sant skal sies hadde jeg en S2 før jeg fikk S3, og den hadde jeg ikke noe beskyttelse på, og jeg fikk aldri en eneste ripe i skjermen, til tross for knall og fall og bruk i jobb. Det eneste som tok knekken på skjermen var at jeg løp rett i kanten på et bord med telefonen i lomma. Da knuste skjermen.

Lenke til kommentar

"helikoptertape" er ripp-off av Zagg's InvisibleShield. Vet ikke om førstnevnte er like god som sistnevnte, men InvisibleShield er ihvertfall ganske så upåklagelig! Knallbra produkt som har blitt bedre og bedre over lang tid.. Ville vært litt nølende til kopi-produkter som muligens ikke holder samme standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...