Hyuki Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hei. Jeg har en Huawei Honour som har en touchskjerm som absolutt ikke virker. Men alt annet ser ut til å være i orden, får meldinger, den lader uten problem, og den kan forsåvidt ringe også, men den slo seg av, så har ikke noen mulighet for å låse den opp igjen på. Dette skjedde da jeg var i Danmark på ferie, og jeg sto i dusjen, og telefonen var på benken utenfor. Jeg tror da dampen kan ha senket ned touch-sensitiviteten på skjermen, fordi jeg kunne bruke den litt etter dusjingen, men ikke mye. Senere mot kvelden sluknet touchen HELT, kunne ikke få noe respons i det hele tatt. Vil gjerne bruke denne telefonen, har dere noe tips til hvordan jeg kan få touchen til å funke igjen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hei. Jeg har en Huawei Honour som har en touchskjerm som absolutt ikke virker. Men alt annet ser ut til å være i orden, får meldinger, den lader uten problem, og den kan forsåvidt ringe også, men den slo seg av, så har ikke noen mulighet for å låse den opp igjen på. Dette skjedde da jeg var i Danmark på ferie, og jeg sto i dusjen, og telefonen var på benken utenfor. Jeg tror da dampen kan ha senket ned touch-sensitiviteten på skjermen, fordi jeg kunne bruke den litt etter dusjingen, men ikke mye. Senere mot kvelden sluknet touchen HELT, kunne ikke få noe respons i det hele tatt. Vil gjerne bruke denne telefonen, har dere noe tips til hvordan jeg kan få touchen til å funke igjen? Det første du kan gjøre er å kjøre en hard reset av telefonen slik at du finner ut om problemet ligger i hardware eller i programvaren. Hvis berøringskjermen er defekt derimot må den nok byttes. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Alternativt så kan du rett og slett la telefonen tørke, om det har vært vanndamp som er problemet. Det vanligste er nok at den blir defekt, men har selv opplevd at slikt utstyr trenger flere uker på å tørke for å komme seg igjen. Og ja, det kan fort ta flere uker når det er snakk om trange områder. Har til og med en gammel skjerm som trengte 3-4 uker på å bli frisk. Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Hei. Jeg har en Huawei Honour som har en touchskjerm som absolutt ikke virker. Men alt annet ser ut til å være i orden, får meldinger, den lader uten problem, og den kan forsåvidt ringe også, men den slo seg av, så har ikke noen mulighet for å låse den opp igjen på. Dette skjedde da jeg var i Danmark på ferie, og jeg sto i dusjen, og telefonen var på benken utenfor. Jeg tror da dampen kan ha senket ned touch-sensitiviteten på skjermen, fordi jeg kunne bruke den litt etter dusjingen, men ikke mye. Senere mot kvelden sluknet touchen HELT, kunne ikke få noe respons i det hele tatt. Vil gjerne bruke denne telefonen, har dere noe tips til hvordan jeg kan få touchen til å funke igjen? Det første du kan gjøre er å kjøre en hard reset av telefonen slik at du finner ut om problemet ligger i hardware eller i programvaren. Hvis berøringskjermen er defekt derimot må den nok byttes. Hvordan skal jeg hard resete, når jeg ikke kommer inn på telefonen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Recovery-modus. Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Hvor i alle dager finner jeg den? Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 BUMP! Plages enda, finner ikke ut hvordan jeg skal bruke Recovery-modus uten telefonen. :/ Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 BUMP! Plages enda, finner ikke ut hvordan jeg skal bruke Recovery-modus uten telefonen. :/ Kan du bruk mobilen din nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå