-Teddy- Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg studerer Industriell Design, og skal nå ta for meg økodesign. I den forbindelse syns jeg det er veldig spennende å se hvordan mobiltelefoner kan erstatte andre produktgrupper med det rette tilbehøret, f.eks. bilgps og sykkelspeedometer. Jeg jakter nå på ideer til prosjektet jeg kan jobbe med. Har du noen forslag mottas de med stor takk! Alt fra problemer du opplever i mobilhverdagen til ønsker for nye bruksområder som kan løses med et smart tilbehør. Fyr løs! Drømmen hadde vært å lansere noe på Kickstarter i løpet av et års tid, men dette spenner utover hva skolepensumet omfatter. Pensumet krever kun utvikling fram til et sent konseptstadie med modeller, men om jeg blir skikkelig giret kan det være at jeg bruker ferier med mer for å ferdigstille produktet. Lenke til kommentar