Jan K. Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Ok, har ikke for så lenge siden fått min nye Multicom Xishan W150E. Det er dog et problem jeg har med Google Chrome. Det er at når jeg laster inn en side så blir den helt blank. Og forblir helt blank til jeg skifter til en annen fane (som er lastet inn) dette skjer ganske ofte, og er ganske irriterende. Har siste versjon av Google Chrome. Er det noen som vet om dette problemet, og en måte å løse det på? Takk på forhånd. Endret 16. september 2012 av Jan K. Lenke til kommentar
fjedrik Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Bruk en annen nettleser! :-D firefox er veldig bra. http://firefox.no Lenke til kommentar
Jan K. Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Ok, har lastet ned Firefox og bruker nå dette på den bærbare. Har ikke hatt noe problem med at fanene fryser (så langt) Men jeg kommer meg ikke inn på Gmail. Er det vanlig? Det står: "Nettsida vidaresender ikkje skikkeleg." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå