tho_kva2 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har nå satt meg en del trenings mål i det siste og et av de er å få en definert mage. Så da lurer jeg på om det er noen vits i å trene disse spesifikt da jeg skal starte med SL og blant annet magen får vel en liten del av kaka der. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Som du sikkert vet må du ned i fettprosent for å få definert mage så å trene mage kun for punktforbrenning hjelper ikke. Du får mye magetrening ved å trene baseøvelser så det er egentlig ikke nødvendig. Du kan gjøre som med tri/biceps å legge til 1-2 mageøvelser du trener 2 ganger i uka. En øvelse for upper og en for lower mage; f.eks leg raise og crunches. Tren disse øvelsene som du ville gjort med en annen muskelgruppe, altså tungt i en reprange mellom 5 og 15. 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Okey, takk! Vet det med fettprosenten osv, jobber med den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå