Fx21 Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Jeg er på jakt etter et par nye ørepropper som jeg kan bruke til androidtelefonen min. Har ikke mange krav, men de finnes: Må være mikrofon Ikke over 700 kr Se ok/bra ut Ha god lyd (i forhold til pris) Sitter godt i øret Første og siste punkt er svært viktig, da jeg skal bruke øreproppene til å kjøre på ski med, og ha de under hjelmen. Vil da at de ikke skal dette ut hele tiden. Da er det også veldig greit å ha en mikrofon til å snakke i, slik at jeg slipper å holde mobilen opp til øret når det er 10-20 minus ute. Ellers er det ikke mye å tilføye annet enn at jeg har en android-telefon. ...Kjør diskusjon! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Tja Nå postet jeg nettopp om disse i en annen tråd så håper ingen tror jeg driver med snikreklame xD http://eu.skullcandy...avy-medal-black Ligger godt under grensen din, fant selv ett par på ebay til underhalvparten av prisen som jeg sitter og venter utålmodig på...kanskje det hadde vært noe for deg ? Skal selv bruke disse til en android og har litt vanskelige ører når det kommer til plugger så trenger "in-ear" når de kommer kan jeg sikkert komme tilbake og si hvordan de sitter Endret 21. september 2012 av technicality Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Tja Nå postet jeg nettopp om disse i en annen tråd så håper ingen tror jeg driver med snikreklame xD http://eu.skullcandy...avy-medal-black Ligger godt under grensen din, fant selv ett par på ebay til underhalvparten av prisen som jeg sitter og venter utålmodig på...kanskje det hadde vært noe for deg ? Skal selv bruke disse til en android og har litt vanskelige ører når det kommer til plugger så trenger "in-ear" når de kommer kan jeg sikkert komme tilbake og si hvordan de sitter Så greie ut disse, men frakt blir vel på et par hundre når jeg skal bestille fra ebay, så kommer jo det 25% moms hvis de overstiger 200 NOK, noe de gjør... - Stemmer ikke dette? Jeg har selv tittet litt på t-jays four og a-jays one+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå