colpeps Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hei som tittelen sier så står det mellom 2 valg av nettbrett nå. Hva er bedre av de 2, vil gjerne ha erfaringer fra brukere som har brukt produktene. Tenkte mest å bruke det til studie og kanskje litt spill. Takk for innspill. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hvis du vurderer android ville jeg heller gått for transformer. Evt Google nexus 7, da får du stock android med jelly bean. Når det kommer til telefoner så lager android mye bra, men savner den store hiten på tablet enda. I 10" klassen. Transformer er god, men ikke helt der enda. Av det jeg har lest av noten, så fikk den gode anmeldelser på amobil.no men har blitt slaktet ellers, pga dårlig byggekvalitet http://www.androidpolice.com/2012/08/21/samsung-galaxy-note-10-1-review-an-embarrassing-lazy-arrogant-money-grab/ http://www.theverge.com/2012/8/15/3243546/samsung-galaxy-note-10-1-review fks Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har begge. Enkelt for meg, og jeg går for Samsung Galaxy Note 10.1. Kona har ipad3 nå. Men hva har du fra før? Apple eller Android? Har du allerede Android så er vel valget ENDA enklere :-) Lenke til kommentar
colpeps Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Hei takk for svar fra begge, bestemte meg i dag rett og slett for å kjøpe Samsung Galaxy Note 10.1 og er storfornøyd hittil, har lest en del reviews og mange av de sier at det ikke er no bra produkt og at det treigt i forhold til andre. Valgte å ikke høre på dem, og det er jeg glad for. Bare å skaffe seg trådløs tastatur så kan jeg selge maccen min : ). Takk igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå