moby_duck Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det bør nevnes at disse DirectCU II kortene er 3-slot kort, slik at det blir rimelig trangt for og si det mildt. Det skal da ikke være noe problem? Hvor er det du mener det blir trangt? Kabinettet har 8 PCI-slots, og det er plass til 2x 3.0 skjermkort på HK. Det er fordi det "kun" er 2 slots mellom pci_e slottene hvor kortene skal i. Så kortene vil ligge oppå hverandre. http://content.hwigroup.net/images/products/xl/099688.jpg Bitch please! Tror nok ikke det blir et problem. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Vel det er vel ikke optimal kjøling for og si det slik Selv med DirectCU II kjøleren. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Her får du ferdigbygget maskin med SSD og GTX 680 SLI for rett over 15k. http://cdon.no/elekt...-_w7hp-21089263 Ville gått for dette i den ganske høye prisklassen din og lagt resten i en god skjerm, helst med 2560x1440 oppløsning eller noe lignende. Mus og tastatur kunne du jo byttet ut senere hvis du ikke var fornøyd. Edit. Legger ved et forslag til oppsett hvis du hadde fått lyst til å bygge selv Endret 18. september 2012 av Bjornivar Lenke til kommentar
Bjohus84 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Takk for mange råd Får tenke litt på hva eg gjør, angående bygging eller ikke Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Lykke til! Om du skal ha ferdigbygd maskin, ta den athey linka til... Hehe, 2x NVIDIA GeForce GTX 680, det vil halde ei lang stund på skjermkort fronten Sjølv har eg 1x NVIDIA GeForce GTX 670.... og sammen med resten av pc'en, så har eg ikkje prøvd noko spel som den ikkje klarar på full grafikk. Velg dell ultrasharp skjermen som bjornivar linka til, og mekanisk tastatur er det beste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå