Gå til innhold

komplett gamer pc

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenk å kjøpe ny pc nå, og trenger litt hjelp fra dere.

Jeg kommer nok til å gå for en komplett gamer pc.

Og det jeg lurer på er hvem av de jeg bør gå for og hvilke deler jeg eventuelt burde bytte ut?

Jeg vil ikke bruke mer en 7500kr så det er vel kun disse (Komplett Gamer i05, Komplett Entry Gamer og Komplett Gamer Pack - Intel Edition) jeg har å velge mellom.

Jeg er klar over at det er nok bedre å kjøpe pc i deler å bygge selv, men det har jeg ikke lyst til å gjøre.

Pc'en må selvfølgelig kunne takle alle de nyeste spillene.

Håper dere kan hjelpe meg,

tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikkje anbefale nokon av dei tre du valgte. Komplett sine ferdigbygde pcer er ikkje utstyrt med dei ypperste og beste komponentene. Dei vil nok takle ein del gaming, men ikkje forvent å kjøre BF3 på Ultra.

Eg veit du ikkje vil bygge sjølv, men det er absolutt det beste alternativet! Du får så mykje meir for pengene og du vil nok få ein pc som kan kjøre BF3, for rundt 7-8k. Det er heller ikkje så vanskelig som det høyres ut som, alle delene passer bare ein plass.

Du har jo denne demo-pc'en som jeg (uten å ha sjekket grundig) synes ser bra ut. Den er dog uten OS, men hvis du har litt peiling så skaffer du noe gratis :ph34r:

http://www.komplett....aspx?sku=757936

Den pc'en mangler HDD, ubrukeleg SSD, har eit utdatert skjemkort og ei dårleg strømforsyning. Så den vil eg ikkje anbefale.

Endret av Sovende Panda
Lenke til kommentar

Vil ikkje anbefale nokon av dei tre du valgte. Komplett sine ferdigbygde pcer er ikkje utstyrt med dei ypperste og beste komponentene. Dei vil nok takle ein del gaming, men ikkje forvent å kjøre BF3 på Ultra.

Eg veit du ikkje vil bygge sjølv, men det er absolutt det beste alternativet! Du får så mykje meir for pengene og du vil nok få ein pc som kan kjøre BF3, for rundt 7-8k. Det er heller ikkje så vanskelig som det høyres ut som, alle delene passer bare ein plass.

Du har jo denne demo-pc'en som jeg (uten å ha sjekket grundig) synes ser bra ut. Den er dog uten OS, men hvis du har litt peiling så skaffer du noe gratis :ph34r:

http://www.komplett....aspx?sku=757936

Den pc'ene mangler HDD, ubrukeleg SSD, har eit utdatert skjemkort og ei dårleg strømforsyning. Så den vil eg ikkje anbefale.

så du mener de Pc'ene er helt ubrukelige selv om jeg gjør noen endringer på de?

Endret av mathiasnaml
Lenke til kommentar

Som sagt så hadde hatt lyst til å sleppe å bygge pc selv, men vis jeg kan få en billigere å bedre pc ved å gjøre det, så kanskje jeg skal gjøre det. jeg har jo bygget en pc før å det gikk jo sånn noenlunde greit, så jeg har litt erfaring med det.

men vis jeg skal bygge pc selv så må dere hjelpe meg med oppsettet for jeg vet ikke hvilke deler som er jeg burde ha.

Endret av mathiasnaml
Lenke til kommentar

Slik som eg ser det så må du opp i 9132kr på Komplett Gamer i05 for å få ein pc med kvalitet.

så du mener de Pc'ene er helt ubrukelige selv om jeg gjør noen endringer på de?

Akkurat den pcen meiner eg er ubrukeleg. Muligens det finnes andre demo pcer som er gode, men det skal eg ikkje uttale meg om.

Hvis du velger å gå for å bygge pcen sjølv så kan eg hjelpe deg med oppsettet om du ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...