Krismeko Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Høst på myra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Fine høstfarger og godt eksponert bilde. Og den blå ryggsekken sørger for kontrasten mot det gulrøde. Takk for bidrag til temadagen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 flotte høstfarger, + for personen som er pent plassert i bildeflata. når jeg tenker meg om ville det faktisk vert ennå bedre visst personen var litt nermere nedre kant av bildet... slik at hele personen hadde den lyse bakgrunnen.. ser du hva jeg mener? men bildet er bra som det er også. :=) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 flotte høstfarger, + for personen som er pent plassert i bildeflata. når jeg tenker meg om ville det faktisk vert ennå bedre visst personen var litt nermere nedre kant av bildet... slik at hele personen hadde den lyse bakgrunnen.. ser du hva jeg mener? men bildet er bra som det er også. :=) Ja, ser hva du mener, noe av personen blir nå ''borte'' i den mørke skogen, ville blitt lettere å se mot helt lys bakgrunn ja. Takk for din kommentar og tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg