Gå til innhold

Tips til firmalogo, er helt rådløs! Hjelp med en Brainstorming?

Anbefalte innlegg

Nettopp opprettet firma med Helse i navnet... vet ikke om jeg vil ha en logo uavhengig av firmanavn der firmanavn er valgfritt eller om firmanavn skal være en essensiell del av logoen.

Uansett, problemet er dette.... hva symboliserer helse!

Eneste jeg tenker på er hjerte, kommer ikke på noe mer.

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du A/S eller enkeltmannsforetak ?

A/S kan du utforme navnet fritt sålenge navnet ikke er opptatt/varemerke.

Er du enkeltmannsforetak må du ha deler av privat-navnet i firmanavnet, du behøver dog ikke og bruke det i logoen/reklame.

Jeg har gjort dette "Isa***** alufiskebåt og service" men bruker bare "Alufiskebåt" som navn.

Hvilken type for helse er det snakk om, innleid til kommunale sykehjem, etc. eller under privatpraksis, og kan/vil du si hvilken type helse vi snakker om ?

Jeg har brukt en .no tjeneste for å sjekke at navnet ikke er opptatt på hjemmesidefronten.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Om du vil ha en logo som gir eventuelle kunder et seriøst og profesjonelt inntrykk bør du kontakte et mediebyrå.

Er allerede gjort, betalt masse penger uten å være fornøyd. Da tar jeg heller jobben selv....

Er du A/S eller enkeltmannsforetak ?

A/S kan du utforme navnet fritt sålenge navnet ikke er opptatt/varemerke.

Er du enkeltmannsforetak må du ha deler av privat-navnet i firmanavnet, du behøver dog ikke og bruke det i logoen/reklame.

Jeg har gjort dette "Isa***** alufiskebåt og service" men bruker bare "Alufiskebåt" som navn.

Hvilken type for helse er det snakk om, innleid til kommunale sykehjem, etc. eller under privatpraksis, og kan/vil du si hvilken type helse vi snakker om ?

Jeg har brukt en .no tjeneste for å sjekke at navnet ikke er opptatt på hjemmesidefronten.

Det er nå logoen som er problemet, ikke navnet som allerede er fastsatt.

Selger helsefremmede produkter, vil ikke si så mye mer enn det da det kan virke som skjult reklame.

Lenke til kommentar

Jeg synes det finnes drøssevis av slike aåkalte helse sider som skal hjelpe gud og hvermann til å bli sunnere, så hvis jeg skulle skilt meg ut litt her ville jeg kanskje tenkt litt utenfor boksen så jeg ikke glir inn i mengden.

Det er umulig å hjelpe til før man vet noe mer om firmaet. Man må skape seg en image som går igjen samt en logo som glir inn.

Jeg synes du skal fortelle mer om firmaet ditt og evt. linke til hjemmesiden. Skal du drive med dette internasjonalt, i Auropa eller kun i Norge?

Lenke til kommentar

Det er umulig å hjelpe til før man vet noe mer om firmaet. Man må skape seg en image som går igjen samt en logo som glir inn.

Jeg synes du skal fortelle mer om firmaet ditt og evt. linke til hjemmesiden. Skal du drive med dette internasjonalt, i Auropa eller kun i Norge?

Det er vel godt mulig, hva symboliserer helse?.... saken er den at jeg vil logoen skal fortelle at firmaet driver med helse, vil ikke den skal fortelle noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...