Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Hvor mye tapte du da? 500k? De gir deg vel ikke penger siden du faktisk la ut spillerne dine for lav pris kan jeg tenke meg, og da er det liksom "din egen skyld". Grøss og gru. EA's kundebehandling.... EA generelt.... :sick:

Fant ut at jeg tapte ca 250 k! Nå kjøpte jeg thiago silva for 179 k, men han kom ikke opp i ønskelista. Ingen thiago silva og 179 k fattigere. Hurra EA. Sendte en epost til de, de bør gi meg noe eller så klikker jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker mange her som allerede har prøvd han, men Iturbe er helt fantastisk. Han bare glir forbi motstanderne og det er latterlig lett å drible med han.

Har for øyeblikket et greit Serie A-lag og to Sølv hybrid-lag.

e1rsF.png

Loabg.png

Første gang på lenge at jeg spiller FUT uten noen spesiell grunn annet enn at jeg har det dritmorsomt.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal prøve meg på UT igjen etter en lang pause. Ser det er en del "BSG/silver gold" teams ute å går på Futhead. Single matches er vel ikke tilbake eller?! :o Det hadde vært smud og digg og gud vet hva. Regner ikke med det dessverre.

Uansett tenkte jeg å bygge et sølvlag (kanskje med et par gull spillere) med Oliveira på topp. Er det noen her som har prøvd han? Hvordan presterer han? 3* skills er litt kjipt, men om han kan drible så går det fint.

Lenke til kommentar

Sikker mange her som allerede har prøvd han, men Iturbe er helt fantastisk. Han bare glir forbi motstanderne og det er latterlig lett å drible med han.

Har ham på et Argentinsk sølvlag som det ble lenket til en stund tilbake:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#fck3N8UTnIsZT:ps3

Har ikke fått testet ham så mye foreløpig, må legge om til en annen formasjon tror jeg. Blir for kleint i forsvar.

Lenke til kommentar

3 ganger har eg møtt lag med Messi, (den rekord utgaven) Ronaldo,Iniesta, Falcao,Benzema, Casillas osv osv på laget. Og alle tre gangene har eg vunnet med god margin. Senest igår da eg lå under 1-0 og vant 1-8.

Merkelg så "lett" det skal være å møte slike folk, enten er det ett vannvittig handicap eller så er det at de fleste med slike lag ikke kan spille fotbal og bare lener seg på høyt rata spillere med fart.

Morro å vinne mot dem er det uansett.

Lenke til kommentar

3 ganger har eg møtt lag med Messi, (den rekord utgaven) Ronaldo,Iniesta, Falcao,Benzema, Casillas osv osv på laget. Og alle tre gangene har eg vunnet med god margin. Senest igår da eg lå under 1-0 og vant 1-8.

Merkelg så "lett" det skal være å møte slike folk, enten er det ett vannvittig handicap eller så er det at de fleste med slike lag ikke kan spille fotbal og bare lener seg på høyt rata spillere med fart.

Morro å vinne mot dem er det uansett.

De var sikkert redde for at faren skulle oppdage at penger ble tappet fra kredittkortet. De vanskeligste spillerne jeg har møtt er faktisk folk med helt kurante lag. Sølvlag synes jeg faktisk også kan være vanskelige, da folk som prøver seg på slike lag gjerne er flinke i Fifa fra før av!

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

De var sikkert redde for at faren skulle oppdage at penger ble tappet fra kredittkortet. De vanskeligste spillerne jeg har møtt er faktisk folk med helt kurante lag. Sølvlag synes jeg faktisk også kan være vanskelige, da folk som prøver seg på slike lag gjerne er flinke i Fifa fra før av!

Sikkert noe psykologi inne i bildet også. Hver gang jeg spiller mot noen med et klart bedre lag enn mitt eget, føler jeg alltid at jeg må konsentrere meg 100% og spille på mitt beste for å i det hele tatt kunne ha en vinnersjanse. Om jeg møter noen med et dårligere lag blir jeg på en måte mye mer avslappa, noe som både kan være bra og dårlig.

Lenke til kommentar

Well fuck me. Nå som jeg endelig har begynt å få det morsomt med FUT igjen så klarer EA sine shit servere å ødelegge det. Der fikk 120k fordi en dritt har klart å hacke meg eller hva søren han har gjort. Da har nok jeg spilt min siste match av FIFA i år. Orker ikke engang å kontakte EA for å gå gjennom det drittet, bare legger bort spillet. Trenger virkelig å få ut litt raseri med å klage her før jeg går å slår ned noen. Takk for meg.

Edit: Gikk på en av de andre brukerne mine og hadde fått en IF Debuchy. Hva søren er det egentlig som skjer med FIFA?

Endret av Handsome Robert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...