Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt alt for mye coins på pakker fikk jeg endelig noe bra igår. Åpnet en 7,5k pakke og fikk Bale som solgte for 75k! Vil tenke meg at jeg uansett har brukt mye mer enn 75k coins på pakker, men er jo alltid morsomt å få gode spillere.

 

Med disse pengene og de jeg fikk av pkhamre hadde jeg da en fin sum med coins, så bestemte meg for å heller bygge et lag enn å kaste bort alt på pakker igjen.

IdGbH.png

Da er det bare å begynne å spare til IF Klose, IF Weidenfeller, Juan Mata og Schweinsteiger for å gjøre laget komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tradingtips jeg har brukt en del i det siste:

Brasilianere som koster 2-6k BIN. Kjøper jeg billigere på open bids og legger ut til laveste BIN med 3-12 timers "liggetid".

 

Ikke lyneffektivt, men det er stabilt og gir en gjevn strøm av coins.

Formasjon er viktig - mange ligger ute billigere i 4-5-1 og 4-2-2-2 enn i andre formasjoner.

Wellington, Bastos og Ronaldinho er 3 stk som kan være OK å sjekke.

Lenke til kommentar

Yeah, etter tre kamper har jeg byttet til Pique. Det jeg er litt redd for var at han har høy offensiv work rate.

Fant også ut at begge backene på H/M er defensivt selvmord, så Juanfran er erstattet med Arbeloa. Takk for forslaget, kommer nok til å gjøre det sånn som du har satt det opp, men med IF Monreal i stede for Alba, for å ikke bli helt voldtatt på kontringer ned venstresiden. :)

Endret av Handsome Robert
Lenke til kommentar

har testa ut om man kan ha gode spillere med mindre pace kan utligne mot de som har dårligere spillere med høy pace. dette er laget jeg brukte :

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dz7MO8mNnInN5:ps3

 

konklusjonen jeg kom frem til er JA hvis du har en firbaks linje som er pace'y så kan du ved hjelp av raskt pasnings spille komme igjennom å score. og med falcao, øzil og kaka så er null problem å score fra 25 meter.

 

jeg har ikke lagd sølv å bronse lag ennå, hvorfor gjør dere det? funker det å spille mot gull lag i divisjons spill eller går dere bare for sølv å bronse turneringer? ville trodd at ball kontrollen og første touchen ville ødelagt alt for sølv og bronse lag? :/

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt alt for mye coins på pakker fikk jeg endelig noe bra igår. Åpnet en 7,5k pakke og fikk Bale som solgte for 75k! Vil tenke meg at jeg uansett har brukt mye mer enn 75k coins på pakker, men er jo alltid morsomt å få gode spillere.

 

Med disse pengene og de jeg fikk av pkhamre hadde jeg da en fin sum med coins, så bestemte meg for å heller bygge et lag enn å kaste bort alt på pakker igjen.

a>

Da er det bare å begynne å spare til IF Klose, IF Weidenfeller, Juan Mata og Schweinsteiger for å gjøre laget komplett.

 

Sorry for å skuffe deg men ALLE bruker bare fart på UT, hjelper ikke med spillere under 80 i pace. Det som ble avgjørende for at eg gav meg med denne dritt moden, er bare folk som elsker høye baller over forsvaret og spillere med over 90 i pace. Værste av alt er at de tror de besitter ferdigheter som ingen andre har, HATER de typene. Fifa 13 er ødelagt av Fart.

Lenke til kommentar

Har fått meg spissparet Huntelaar-Gomez til utrolige 16,000 coins tilsammen!

Helt utrolig hvor billige folk blir når man ikke har over 80 i pace, dette var røverkjøp.

Vi får se hvor billig IF Falcao blir, hans normale kort har 78 pace:)

Skal vel godt gjøres at han ikke blir IF denne uka etter 5 mål mot Deportivo La Coruña.

Spørs om EA benytter sjansen til å gjøre noe spesielt med pengemaskinen Messi etter at han tok all-time scoringsrekorden i et kalenderår? Kanskje ikke IF, men et eget farget kort? Det bør vel kunne dra pakkekjøpene til nye høyder...

Lenke til kommentar

Sorry for å skuffe deg men ALLE bruker bare fart på UT, hjelper ikke med spillere under 80 i pace. Det som ble avgjørende for at eg gav meg med denne dritt moden, er bare folk som elsker høye baller over forsvaret og spillere med over 90 i pace. Værste av alt er at de tror de besitter ferdigheter som ingen andre har, HATER de typene. Fifa 13 er ødelagt av Fart.

 

fifa er ikke ødelagt av fart, du må bare vite hvordan du skal sette opp laget. hvis du har en firebaks linje med low- offensive workrate så skal det gå bra, men en ting du har rett i er at det er noen som velger bort spillere som kaka, fabregas osv med dårligere, unknown spillere med 90+ i pace som rape'er deg så hardt i arslet at man blir sur....

Lenke til kommentar

Merker at prisene på spillere har falt en del i helgen. BIN-prisene på Hummels har falt fra 22k til 18k i løpet av noen dager. Folk som selger unna før jul nå?

Det var happy-hour på søndag, det pleier å gi en viss effekt. Dessuten så har det vært Bundesliga CBs med IF de to siste ukene, det gir nok litt lavere etterspørsel. Alternativene er også latterlig lavt priset, slik som Badstuber til 3,5k.

 

Tror ikke at det er spillerne i lavere prisklasser som kommer til å falle mest til nyttår, det er vel heller de mest verdifulle IF'ene i dag som blir erstattet av TOTY-kort.

Lenke til kommentar

jeg har ikke lagd sølv å bronse lag ennå, hvorfor gjør dere det? funker det å spille mot gull lag i divisjons spill eller går dere bare for sølv å bronse turneringer? ville trodd at ball kontrollen og første touchen ville ødelagt alt for sølv og bronse lag? :/

 

Jeg blir stort sett matchet opp mott gull-lag når jeg spiller med mine sølvlag. Vinner stort sett alltid.

Lenke til kommentar

Jeg blir stort sett matchet opp mott gull-lag når jeg spiller med mine sølvlag. Vinner stort sett alltid.

 

sett mange youtubere som også vinner med bronse lag 4-0. men kjenner du forskjell? spiller du like bra med sølv lag som gull lag? eller bruker du sølv lag som en utfordring mot deg selv?

Lenke til kommentar

har spilt i 3 timer nå og jeg har besluttet at de blir karriere for meg en stund, blir så sinnsykt irritert av de pace abuse folka som har over 90 på alle spillerne unntatt midtstopperne som ligger over 80. når jeg kommer med falcao alene så kommer selvfølgelig ogbonna/chiellini/thiago silva/dede/santana opp på siden å dytter meg til helvete som om jeg er luft. argh, det håper jeg blir litt mer ordna på til neste år, trappe litt ned på pace'en...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...