Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Sykt. Laveste jeg har prøvd ut er 82 tror jeg, men det var en ræva bronsespiller fra start-laget, så han sugde jo maks uansett.

 

Med gull-lag har jeg vel aldri spilt med noen lavere enn 97 tror jeg.

97? :O Pleier å la mine gå ned til 85, men merker ingen forskjell.

Noen som vet om det skjer noe annet enn at spillerne blir slitnere når de har lav fitness? Har ikke opplevd skader så langt eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt. Laveste jeg har prøvd ut er 82 tror jeg, men det var en ræva bronsespiller fra start-laget, så han sugde jo maks uansett.

 

Med gull-lag har jeg vel aldri spilt med noen lavere enn 97 tror jeg.

 

med 60 i form så fikk jeg 3 skader, første gang jeg har måtte brukt skade kort. det er som å begynne kampen med spillere som nettopp har blitt ferdig med en kamp. da har du ca 3 sjanser på deg på å score så blir de slitne, rio ferdinan løp opp neymar etter 40 min, det sier litt :/ veit noen når vedlikeholdet av trade pilen blir ferdig?

Lenke til kommentar

Ja, skal vel være en smal sak å banne disse jukserne da.

 

Litt info som eg fant:

 

The 15M bid thing was a complex exploit used by a small group of people whose sole purpose was to destroy the FUT economy. The hole that the managed to exploit has been found and plugged by EA.

It will take some time to find and ban all the offending accounts on both Xbox and PS3. I do know that the people in Vancouver are working overtime to get it cleaned up as soon as they can.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Dette problemet ser ut til å være fikset allerede.

 

Ser Weidenfeller har fått SIF. Det kortet må være helt sykt! Har prøvd den vanlige versjonen i 82 og han er veldig god på det meste - en fantastisk "all round" keeper. SIF Weidenfeller må være den beste keeperen i Bundesliga, bak Neuer såklart som imo er den beste keeperen på UT.

Lenke til kommentar

Funker ikke karmaen på Futhead lenger? Tror jeg hadde 26 i går, og i dag er det en tulling som har down-vote'a alle lagene mine, men jeg står med 22. Ikke at karma er viktig, spør kun av nysgjerrighet.

 

Vet hvem som down-vote'a meg, selv om han prøver å skjule det ved å logge på en annen konto. Tosk :p

Lenke til kommentar

Det vil ikke være mulig å få både Fetfa og Mackay på 9 chem med mindre man har en greker i den skotske ligaen eller en skotte i den greske ligaen.

 

Det nærmeste du vil komme er å bygge dette, og helle bytte inn Mackay-Steven helt på starten av matchen.

a>

 

Det der funker! Er du på PS3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...