Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med regler? Maks rating, maks pace e.l.?

 

Jeg stemmer for "ingen regler", siden jeg regner med å bli nedstemt på sølv eller bronse.

Formulerte meg nok litt uklart :p Skal vi ha med inngangspenger, eller bare spille for heder og ære? Mange her som bare har sølv eller bronselag, mens noen som bare har gull, så blir gjerne litt ujevnt. Hva med å sette en maksgrense på for eksempel 10-15 K, og la folk bygge som de vil?
Lenke til kommentar

Grei fortjeneste på IF Mata jeg kjøpt for noen uker siden :)

 

170k - > 420k :D

 

For trading, eller brukte du han? Så dyre spillere kjøper jeg bare om jeg selv skal bruke dem, selv om det hender at jeg legger dem ut for salg med en gang.

 

Gjorde det med to Agbonlahor'er. Skulle bruke han, men prøvde å se om jeg kunne tjene litt på han først. Samme med IF Nugent og Jerome.

 

Fikk to gule kort og utvisning for første gang (bare fått direkte rødt før, to ganger eller noe). To kroppstaklinger av Muriel med to minutters mellomrom. 50/50 hvem som skulle få frispark (eller evt straffe på den første, duell med keeper) begge gangene. Verste dømmingen jeg har opplevd så langt.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Jeg tror han har utespillerstatsene som "normalt" - det gjør ham jo til en gullspiller?

 

Svært tvilsomt. Tror du bare kan glemme at han heter Felipe Melo og har et gullkort. Han er en kraftig nedjustert versjon som i tillegg ser ut til å være et enormt sjansespill å ha som keeper, selv på bronsenivå.

Lenke til kommentar

Dette er korrekt.

 

Jeg tviler litt fortsatt, inntil jeg har sett noen bruke han. Det er flere feil på in game stats, blant annet posisjoner. Det sier også ganske mye når vi ikke så noe til diving, reflexes osv,

 

Hvis han faktisk har samme kvaliteter som gullversjonen, da har EA virkelig bæsja på leggen.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Hvordan har dem da bæsja på leggen? Han blir ikke en dårligere utespiller fordi om han står i mål..

 

Det ødelegger hele bronsekonseptet. Melo er "bare" en SDM og har "bare" 76 i longshots, men det er uansett helt feil om de har latt han beholde gullstatsene (som jeg altså ikke tror på) og gjør det mulig å bruke han på bronsenivå.

 

Tenk om Messi eller Ronaldo fikk en keeper-versjon på bronsenivå. Alle skjønner hvor dumt dette blir.

 

Det er useriøst av EA å i det hele tatt lage en keeper-versjon av Melo. Tipper det er minst 10-15 andre keepere som fortjente det mer.

Lenke til kommentar

Jeg tviler litt fortsatt, inntil jeg har sett noen bruke han. Det er flere feil på in game stats, blant annet posisjoner. Det sier også ganske mye når vi ikke så noe til diving, reflexes osv,

 

Hvis han faktisk har samme kvaliteter som gullversjonen, da har EA virkelig bæsja på leggen.

Hvorfor? Er jo hele poenget at selve keeperversjonen ikke skal være keeper in game, men fremdeles være en CDM som du kan bruke i mål og fremdeles få full kjemi. Er garantert kun et moro-stunt av EA, og ikke en spiller de forventer at folk faktisk skal bruke hvis de virkelig vil vinne. Jeg synes ihvertfall det er morsomt :)

Lenke til kommentar

Hvorfor? Er jo hele poenget at selve keeperversjonen ikke skal være keeper in game, men fremdeles være en CDM som du kan bruke i mål og fremdeles få full kjemi. Er garantert kun et moro-stunt av EA, og ikke en spiller de forventer at folk faktisk skal bruke hvis de virkelig vil vinne. Jeg synes ihvertfall det er morsomt :)

 

Det er tull og ufattelig amatørmessig av EA. Det hadde vært gøy om han fikk litt mer spilletid som keeper og stod som en gud, men selv om jeg ikke har sett kampen kan jeg ikke tenke meg at han var i nærheten av det.

 

Så vidt jeg vet har han stort sett bare reddet en straffe, og det alene skal ikke kvalifisere til en IF. Heldigvis er det kortet ganske uvesentlig siden nesten ingen vil bruke han. Er ikke sikkert at jeg møter på han ever.

Lenke til kommentar

Det er tull og ufattelig amatørmessig av EA. Det hadde vært gøy om han fikk litt mer spilletid som keeper og stod som en gud, men selv om jeg ikke har sett kampen kan jeg ikke tenke meg at han var i nærheten av det.

 

Så vidt jeg vet har han stort sett bare reddet en straffe, og det alene skal ikke kvalifisere til en IF. Heldigvis er det kortet ganske uvesentlig siden nesten ingen vil bruke han. Er ikke sikkert at jeg møter på han ever.

Synes det er fett at "seriøse" EA har litt humor, jeg! Er jo bare ment som trolling, eller et slags "easter egg" om du vil (som er vanlig i mange spill), så at det er amatørmessig er jo hele meningen.

Kortet er jo mer eller mindre ubrukelig, så ser ikke helt problemet. De hadde nok aldri funnet på å gjøre dette hvis det faktisk var en stor fordel å bruke dette kortet.

Lenke til kommentar

Synes det er fett at "seriøse" EA har litt humor, jeg! Er jo bare ment som trolling, eller et slags "easter egg" om du vil (som er vanlig i mange spill), så at det er amatørmessig er jo hele meningen.

Kortet er jo mer eller mindre ubrukelig, så ser ikke helt problemet. De hadde nok aldri funnet på å gjøre dette hvis det faktisk var en stor fordel å bruke dette kortet.

 

Jeg synes det er greit, og litt halv-moro, hvis han faktisk kun funker som keeper og har de statsene som kortet tilsier. Da er det bare det at han fikk kortet overhodet, på bekostning av andre, som er "feil":

 

Det er først hvis han får gullstats det hele begynner å bli et problem.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...