Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

fikk mitt første IF kort i dag, endelig etter så mange uker og penger brukt på dette. IF santi carzola :) fikk di natale i samme pakke :) skal selge alt jeg har av spillere og prøve å finne et super lag :) nå trenger jeg ikke å uroe meg for coins lenger i tillegg.

 

og er det flere en meg som har slått hånda si i hjel her? virker som jeg er den eneste som blir voldelig når jeg taper. men nå skal jeg slutte for jeg skal ta røntgen i morra, tror jeg slo av en bit av knoken når jeg slo til sjokolade platen i går :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
In the new update, we have addressed the following:

• Freeze in Career Mode after acquiring youth scouts.

• An invisible ball appearing in other game modes after exiting FIFA 13: Ultimate Team.

• Removal of Guest Play in FIFA 13: Ultimate Team. In order to address a separate issue, we've decided to temporarily remove Guest Play from Ultimate Team. We apologize for the inconvenience.

• Rare disconnect in the FIFA Points purchase flow

Bra de har fjernet guest play i det minste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig hvor jevne kampene har blitt i 1. div. Vinner med kun 1 mål i hver eneste kamp. Det blir også scoret færre mål per kamp...

 

Noen andre som har merket at det har endret seg slik i det siste?

Synes dette er positivt! Synes det er mye kjekkere å vinne jevne kamper enn å vinne med fem mål. Hyggelig når du kan sende "good game" til motstanderen både etter tap og seiere :)

 

Noen som er med på en slags tournament? I romjulen eller noe. Kjekt å prøve noe annet enn normale season-kamper.

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...