Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Mange av IF-kortene er, for å være ærlig, ikke verdt penga. Aldri skjønt vitsen med å blåse ut 200K ekstra for å få 1 bedre i shot, 1 bedre i passing, når man da heller kan kjøpe en annen spiller med mye bedre stats.

 

Bare for at det er et svart kort betyr ikke at det betyr at det er den beste løsningen. Sannsynligvis merker man ikke forskjell på en vanlig kontra IF-spiller i det hele tatt (hvis noen hadde blitt blindtestet).

 

Du vet at det ikke bare er overall-statsene som blir høynet med 1+? Ronaldinho gikk f.eks fra 80 til 89 i shot power, 90 til 99 i curve på friskpark osv. Sant nok at enkelte IF ikke virker som om de har stor endring fra de vanlige kortene, men på mange av dem merker man ganske så stor forskjell.

 

Et eksempel var på Torres sitt vanlige kort sammenlignet med inform-kortet han fikk i FUT12, forskjellen var helt enorm etter min mening. Scoret 2-3 ganger så mye med det kortet.

 

Eneste man kan gjøre er å eventuelt sjekke ut om det er andre som har review på IF-kortet, ellers så kan man bare kjøpe kortet selv, teste det ut i et par matcher, for å så selge det for samme pris om man ikke likte det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen andre som er gått litt lei av divisjons-kampene og cuper? Skulle ønske det var litt mer varierte belønninger ut i fra prestasjon, seiere o.l. Kanskje noe kult man kunne blitt belønnet med. La oss si at man scoret 10 mål med bicycle-kick, så fikk man en spesiell feiring eller noe lignende.

 

Å spille mot venner blir jo aldri gammelt. Men savner å ha en litt alternativ måte å spille på.

 

Likte f.eks den cupen man kunne spille i FUT12 hvor man kunne vinne en IF-spiller (Kagawa, Honda?) om man vant heile sullamitten,

Endret av Anders Bratbakk
Lenke til kommentar

Et eksempel var på Torres sitt vanlige kort sammenlignet med inform-kortet han fikk i FUT12, forskjellen var helt enorm etter min mening. Scoret 2-3 ganger så mye med det kortet.

 

IF Torres var det eneste kjøpet jeg virkelig angret på. Som jeg skrev i FUT12-tråden ble han fullstendig overgått av King og Leckie som jeg hadde i samme laget.

 

Er veldig skeptisk til å kjøpe IF-kort etter det, selv om dette er et annet spill. Men blir sikkert IF Nugent og Grabban, Sinclair eller en annen engelsk bronsespiss.

 

Solgte de brasilianske gullspillerne etter to forsøk på turneringa. Møtte bare snørrunger som tar alle midler i bruk for å vinne.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

første gang jeg har spilt mot zlatan nå, han jeg spilte mot hadde det stjerne galleriet med xavi, ribery, robben, xavi og inesta osv. han hadde 60 i kjemi men det viste seg å ikke ha noe som helst av betydning :S

ble foresten knust 7-1 ...

 

Hvilke offensive spillere motstanderen har trenger ikke å spille noen stor rolle, hvis du selv har en forsvarsfirer med grei pace og rating på rundt 80 (f.eks. Lichtsteiner, Campagnaro, Ogbonna, Pereira).

Lenke til kommentar

Arghh!! Har sett meg så lei på random disconnects og tradepilebugs at jeg vurderer å bare selge alt og slutte med FUT. Like før kontrollen gikk i tv-skjermen igår da disconnects kom på løpende bånd. I tillegg hadde jeg ett par kamper hvor jeg hadde mulighet for comeback of the year. Joda, da var det jo selvfølgelig drøying all the way. Løpe til cornerflagget og skjerme ballen, triksing med keeper osv.

Tror jeg går over til Tetris og Solitaire istedet.

Lenke til kommentar

Noen som spiller den nye turneringen med 11 ligaer? Jeg havnet til slutt på dette.

 

Vil selvsagt være mange cheatere som setter inn spillere før det har gått 5 min, men dem får man bare straffe etter beste evne, og det er vel ikke mange som er mer smålige enn meg når cheatere skal tas.

 

Jeg har ikke fått tid til å spille enda, men jeg satt sammen dette laget i helgen.

 

http://www.futhead.com/fifa/squads/1520361/

Lenke til kommentar

Apropos boost, en på vgd bestemte seg for å gi bort 5 mill, 1 mill hver på fem brukere.

 

Edit: morsomt lag, men tipper at du blir rævkjørt. Er bare Hovland og Tettey som er gode nok.

 

Edit2: han ba dem om å legge ut en spiller for 1 mill hver, men nå ser det ut som at de "bare" fikk en IF Cazorla.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Har kjøpt meg et lag og har 2 "dead links" mellom 2 spillere, men de har likevell 9 i kjemi. Vil de to spillerene som har dead links mellom seg funkere dårligere sammen, eller vil jeg ikke merke noen forskjell på grunn av at de 9 i kjemi.

 

Det eneste som har noen betydning er antagelig at hver spiller har 9, og muligens at lagkjemien er opp imot 100.

 

Hadde et lag med rundt ti røde streker eller noe, men 9 på alle. Synd jeg ikke finner det igjen, men mulig jeg husker nok til å sette det opp senere.

 

Har planer om å bygge dette. Fyrer opp FUT 12 mens FUT 13 er nede, spent på om det finnes noen der inne nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...