Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen forslag til forbedringer til Brasil laget mitt? Ramires for Lucas? David luiz, naldo...eller?

Sliter til tider i midt-forsvaret, lucio har ikke vært så alt for god. Men han er rated høyest sett i bort fra thiago silva?

http://www.futhead.c...squads/1338620/

Jeg hadde brukt Ramires for Lucas, og heller brukt D.luiz eller Santana i midtforsvaret, vanskelig å gå forbi disse forsvarspillerne..

 

Nice. Blir litt dyrt noe av det du foreslår, men jeg skal spare. Maicon ser bra ut.

Terry skal ut, hvem foreslår du?

D.Luiz, Kaboul, Vermalen, alle disse er bedre en Terry synes nå jeg..Og hvis du har coins IF Koselincy eller hva han heter..

Lenke til kommentar

Mange av IF-kortene er, for å være ærlig, ikke verdt penga. Aldri skjønt vitsen med å blåse ut 200K ekstra for å få 1 bedre i shot, 1 bedre i passing, når man da heller kan kjøpe en annen spiller med mye bedre stats.

 

Bare for at det er et svart kort betyr ikke at det betyr at det er den beste løsningen. Sannsynligvis merker man ikke forskjell på en vanlig kontra IF-spiller i det hele tatt (hvis noen hadde blitt blindtestet).

Lenke til kommentar

http://www.futhead.c...quads/1401460/#

 

prøvde et chilensk/brasiliansk lag som ble omgjort til serie A/brasiliansk lag, fernandez er treg med du dribbler som en gud med han og han er så god til å skyte, det samme med hernanes. Zarate er så rask og miccoli er...vel... miccoli som sikkert 90 % av alle oss forguder på fifa :3

filipe er rask og holder positionen sin bra. vidal er en bauta som sikrer forsvaret. medel kan byttes ut med pirlo eller noe lignende. david luiz er 79, men han han kunne vært 85. han tar alt. santana er rask, god med huet og tar ballen bare ved å gå på spilleren (han er ikke så god irl, men samma det) og Helton My MAAAAN. refleksene hans er på topp, slepper bare inn lang skudd som er så lattelig dårlig med han, men 7/8 sjanser tar han. prøv dette laget hvis du vil prøve noe nytt, bytt medel for guds skyld, men ellers så er det kongelag :)

Endret av faraday_96
Lenke til kommentar

Måtte tre forsøk til for å rykke rett opp fra 5. div til 1. div med 20-0-0. Så da har jeg tre brukere/klubber i 1. div, men tror jeg bare overfører spillerne til hovedbrukeren og dropper å spille mer med de to siste.

 

Var så nervøs før de to siste kampene at jeg sikkert kunne tapt på det, men ble heldigvis rage quit i begge, på 14 og 24 min.

Lenke til kommentar

Det med straffer skjedde meg meg her en dag også, de var helt umulige. Spillere som vanligvis er sikre på straffer blåste 3!! straffer over til tross for at eg vet hvordan man tar straffer og satte den slideren i det grønne feltet hver gang. Helt latterlig.

 

Merkes godt i noen kamper at spillerene er tregere, ingen pasninger treffer og alt tar generelt lengre tid og spillerene er dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...