Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke IF Fellaini, med litt mer tyngde defensivt? Du burde finne en annen høyreback, f.eks. Richards.

 

Edit: bytt om på stopperne.

 

Sorry for being a noob, men "IF Fellaini"? Skjønte ikke den. Betyr ikke IF "Ikke-fullført"?

 

Anyways.. Enig i at jeg bør bytte ut Lahm, men elsker bare å spille med han - har derfor litt vondt av å selge han. :p Skal se etter en ny HB nå.

Lenke til kommentar

Sorry for being a noob, men "IF Fellaini"? Skjønte ikke den. Betyr ikke IF "Ikke-fullført"?

 

Anyways.. Enig i at jeg bør bytte ut Lahm, men elsker bare å spille med han - har derfor litt vondt av å selge han. :p Skal se etter en ny HB nå.

 

 

IF= In Form

De svarte kortene, med forbedrede stats i forhold til vanlig kort. Disse kortene kommer det nye av hver uke i Team Of The Week, ofte forkortet til TOTW.

Lenke til kommentar

Pakker er waste og man kan ikke regne med at det skal lønne seg. Sparer heller opp til de spillerne jeg vil ha.

 

Kan skjønne at noen vil bruke ekte penger for en boost, hvis man har lite annet å bruke pengene på, men pakker for coins er for surt når man har brukt masse tid på å tjene dem opp.

 

Kjøpte 2-3 pakker for coins på FUT 12 og fikk selvsagt ingenting.

 

--

 

Aldri tatt sjansen på å trade med IF-kort eller veldig dyre spillere, men har nå billigste IF Nugent ute, av 25 kort som er til salgs. Selger jeg til BN, som fortsatt er billigst, går jeg 15.350 i pluss etter skatt. Moro.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

det beste jeg har fått er abate og jeg har brukt 300 k pluss 7000 fifa points, welcome to my world :'(

Den svir ja :p Her sitter vi og får dritt, mens andre får Messi og Ronaldo i daily gifts. Dø!

 

Pakker er waste og man kan ikke regne med at det skal lønne seg. Sparer heller opp til de spillerne jeg vil ha.

 

Kan skjønne at noen vil bruke ekte penger for en boost, hvis man har lite annet å bruke pengene på, men pakker for coins er for surt når man har brukt masse tid på å tjene dem opp.

 

Kjøpte 2-3 pakker for coins på FUT 12 og fikk selvsagt ingenting.

 

--

 

Aldri tatt sjansen på å trade med IF-kort eller veldig dyre spillere, men har nå billigste IF Nugent ute, av 25 kort som er til salgs. Selger jeg til BN, som fortsatt er billigst, går jeg 15.350 i pluss etter skatt. Moro.

Enig, men føler nesten at jeg har et nikotin-forhold til FUT-pakker :p Kjøper jeg ikke en pakke på lenge, gjør det omtrent fysisk vondt å spille uten å kjøpe en pakke eller tre :(

 

Pen profit! Aldri tatt sjansen på det selv, forutenom i de første 2 ukene etter release. Da er det gode penger å tjene!

Lenke til kommentar

Her er laget mitt etter et par endringer, er ganske fornøyd.

Har ganske god flyt, men Balotelli kunne vært litt raksere.

 

Uansett, er det noen som har forslag til ytterligere endringer?

Er ikke så lett å gi tips, når man ikke vet hvor mye coins dere kan bruke..

 

Jeg kan jo si du kan oppgradere til Hazard-Maicon- IFKoselincy-SIF Fellaini, IF Mata- IF Hernandez, Toure..

 

Men, jeg hadde starta med å bytte ut Terry ihvertfall..

Lenke til kommentar

Pen profit! Aldri tatt sjansen på det selv, forutenom i de første 2 ukene etter release. Da er det gode penger å tjene!

 

Gikk tre timer fra jeg kjøpte han til han ble solgt. Kjøpt for 35k, solgt for 53k. Kunne kanskje satt prisen enda høyere siden han var billigst av så mange kort og i tillegg var 4-4-2, men jeg foretrekker å selge kortene kjapt.

 

Skal mest sannsynlig ha IF Nugent selv etter hvert, og da var det en veldig grei pris å ha kjøpt han inn for uansett.

 

I starten tradet jeg bare med de billigste spillerne. Visste at det meste, eller alt, skulle opp i pris, men tenkte at jeg like gjerne kunne tape på noe som så ut som en god deal.

Lenke til kommentar

Er ikke så lett å gi tips, når man ikke vet hvor mye coins dere kan bruke..

 

Jeg kan jo si du kan oppgradere til Hazard-Maicon- IFKoselincy-SIF Fellaini, IF Mata- IF Hernandez, Toure..

 

Men, jeg hadde starta med å bytte ut Terry ihvertfall..

 

Nice. Blir litt dyrt noe av det du foreslår, men jeg skal spare. Maicon ser bra ut.

Terry skal ut, hvem foreslår du?

Lenke til kommentar

Ditt lag? Ser fantastisk kjekt ut å spille med hvertfall :D

 

Litt lei av mitt lag, så vurderer et sølvlag og bronselag på siden selv. Hadde vært spennende å se hvor langt jeg kunne komt i ligaen :D

 

Nei, er ikke mitt ennå og blir det ikke på lenge. Har bare 213k og Agbonlahor koster vel bortimot 200k. Men det blir nok det neste laget mitt.

 

Aldri prøvd å spille med sølv eller bronse i sesong, tror ikke jeg har nok skills til det, men gøy om du får det til.

Lenke til kommentar

Nei, er ikke mitt ennå og blir det ikke på lenge. Har bare 213k og Agbonlahor koster vel bortimot 200k. Men det blir nok det neste laget mitt.

Det var litt mer enn jeg trodde :p Syke priser på noen av sølvspillerne!

 

Får vel prøve å lage meg noe til rundt 80 k. Tar gjerne i mot tips! Kommer meg nok ikke så langt opp jeg heller, men skal nå bli kjekt å prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...