Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Og der solgte jeg IF Higuain for 85k. Han lå ute for 85K/100K og en heldig tulling har plukket ham opp uten å sjekke prisen først.. :)

 

Kjøpe ham for 65k, og har egentlig ikke lyst til å selge mannen. Har bare lagt ham ut når jeg ikke skal spille PS3 uansett. Ser nå jeg kan kjøpe ham til BIN for 65 igjen.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og der solgte jeg IF Higuain for 85k. Han lå ute for 85K/100K og en heldig tulling har plukket ham opp uten å sjekke prisen først.. :)

 

Kjøpe ham for 65k, og har egentlig ikke lyst til å selge mannen. Har bare lagt ham ut når jeg ikke skal spille PS3 uansett. Ser nå jeg kan kjøpe ham til BIN for 65 igjen.. :)

Lurer på om jeg skal forsøke å selge ham selv, har aldri blitt helt fortrolig med ham. En ok spiller, men han er stort sett reserve for meg. Kan like gjerne kjøpe non-IF og frigjøre litt coins.

 

Mitt bundesliga-lag har utviklet seg til en merkelig hybrid etterhvert som jeg har byttet spillere... usikker på hvor dette ender. Vurderer å endre formasjon, selv om det er mye bortkastede coins. http://www.futhead.com/fifa/squads/163362/

 

Mer fornøyd med La Liga laget mitt, i går løsnet det for Falcao med hattrick på hue i en av kampene. Lønner seg tydeligvis å trekke mest mulig inn mot senter før man legger inn viser det seg :closedeyes:http://www.futhead.com/fifa/squads/1134721/

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på denne 3-5-2-hypen. Har alle sett på Japes og tror de kan kopiere ham eller noe? Det må være for meg den absolutt beste formasjonen å spille mot, med en gang jeg får tak i kula og kommer igjennom midtbaneleddet er han ferdig. Synes det er mye verre å spille mot f.eks 4-2-3-1 osv - selv spiller jeg 4-1-2-1-2. Formasjoner med CDMer er mye bedre enn 3-back-linjer som er LIVSFARLIG på kontra.

Lenke til kommentar

352 er en meget bra formasjon i mine øyne. Spiller jeg med fire bak så er jeg mye mer utsatt for kontringer enn med 3 bak.

 

De to cdm holder godt igjen på midten og gjør at midstopperne kan trekke ut på kant desom det trengs og en vil likevel være godt dekket i midten. Eneste formasjonen det er vanskelig å spille mot synes jeg er 451 når jeg selv spiller med tre bak.

 

Det er uansett viktig å ha cdm med ok pace (75) samt midtstoppere med ok pace.

Lenke til kommentar

jeg sa tidligere at jeg ikke skjønte hvorfor det bare var venner man kunne sende byttetilbud til, men på en måte er jeg ganske fornøyd med det på en måte allikevel, tror nok det kunne blitt en del juks og slikt om ikke. Men jeg bare lurer, er det noen måter man kan se om andre som selger er online eller offline, for om man finner en spiller en har lyst på og man gjerne har lyst å legge den personen til som venn for å kunne gi ett byttetilbud så hadde det vært greit å vite om han er online eller offline.

Lenke til kommentar

Tre bak gir uansett for mye rom på sidene, enten man har fire eller fem på midten. Får jeg spilt meg forbi kantspilleren er han ille ute med en gang,

 

Var det eg fryktet når jeg gikk over til den taktikken. De 2-3 første kampene slet jeg voldsomt på kantene og motstander kom til mange innlegg eller kunne skjære inn skrått bak stopperne. Men etter å ha blitt mer vant med formasjonen så er det sjeldent jeg får mål i mot via kanten. LM og RM jobber bra hjemmover. Er det kontring og kantene mine er fremme så er nesten alltid en av stopperne ute å stopper langs kanten mens CMD trekker ned på stopper sin plass.

 

I angrep er der mange muligheter med denne formasjonen. Fem på midten gir gode muligheter til å spille seg igjennom langs kanten, og CAM, RM/LM og ST er hele tiden på hugget å venter på den gode passningen.

 

Men for all del, det er nok ikke en formasjon som passer for alle. Jeg liker å gå raskt i angrep når jeg vinner igjen ballen. Er ikke glad i mye små spill og pasninger i hytt og pine. Mine angrep, så langt det lar seg gjøre består av raske kontringer langs kantene og gode gjennomspill på angrepsrekken. Alt er selvsagt avhengig av hvordan motstander spiller, men benytter meg alltid av de rom som oppstår. Spiller han kompakt og er god i forsvar så blir det å prøve å spille seg igjennom i midten eller skudd fra rundt 20 meter da jeg ikke kommer nærmere mål.

 

Stort sett så har jeg alltid flest sjanser, og nesten uten unntak flest store sjanser. Ballbesittelse har jeg nesten alltid mindre enn motstander, typisk rundt 45%.

 

Men jeg gjør nok som alltid Går lei av lag og formasjon og prøver ut noe nytt. Tidligere har jeg sverget til 41212, så kjekt med variasjon:-)

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

lyst til å prøve noe brasiliansk, og dette er det jeg tror jeg kommer til å bruke http://www.futhead.c...quads/1133911/# noen tips til hva jeg kan forandre på? har lyst på lucas IF men har ikke budsjett, har ca 170 k. får kjøpt dette laget til ca 160 k tror jeg (?)

 

hadde satt pris på tilbakemelding :)

Jeg hadde kjørt på med

 

Dede-Luiz-Santana i forsvar.

 

Robinho i LM-Hulk i RM(selvom han er råtten)

 

CDM Ramires og Paulinho

 

CAM Lucas

 

Spiss: Pato-Welliton

 

Edit:

 

Bruker også 3-5-2 og føler at jeg har nesten har full kontroll på kampen, skjønner jeg at motsanderen skal angripe meg fra sidene så løper jeg sjeldent opp med vingene mine..

 

Men, når jeg skal angripe/kontre så er dette den beste formasjonen synes jeg,spillere kommer på løp fra alle sider, og åpner masse muligheter for meg.

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan man plasserer frispark nå lengre? I fifa12 kunne man holde inne R1 og skru ballen i nettet, trykker man R1 nå kommer det jo en annen fjott opp og tar frisparket.

Nå er det standard med plasserte frispark, så du trenger ikke trykke noe. Bare å vri stikka mens du lader skuddet. Holder du inne L1 blir det vel driven (vristspark). Er ikke så enkelt med frispark føler jeg, det er så lite kraft som skal til før det fyker langt over, spesielt på kort hold...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...