Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tidligere tipset om Coentrao/(IF) Pepe komboen på LB/CB, da disse gir hverandre 9 chem og kan være et alternativ for hybrid-lag. Har selv disse to, samt Hummels og Lahm som deg, og det funker veldig bra. Men siden du likevel har startet på BPL så er det jo noen veldig gode CB å pukke fra, i motsetning til Bundesliga. Så det fornuftige er vel å gå for Kompany/Vidic og selge Hummels/Lahm...

 

Som CF har jeg ikke veldig god erfaring med Tevez, har dog ikke spilt samme formasjon som deg. Hva med Rooney?

 

Har nå kjøpt Tevez som spiller SA bak Agüero, og det fungerer ganske bra! Må nok se på mulighetene for å erstatte Lahm, Hummels og Ferdinand ja. I tillegg vil jeg ha Clichy inn for Baines. Men er litt usikker på om jeg vil ha råd til de erstatningene, synes at BPL-spillere er ganske overpriset.

Lenke til kommentar

Aldri møtt Klose. Hands-down. Har spilt litt over 300 matcher i FUT (og vært i 1. div siden jeg kom dit dagen spillet kom ut), han har ALDRI dukket opp i motstanderens ellever. Di Natale har jeg også møtt på flere ganger, men husk at han er 86/87 i pace. Gomez er ufarlig med mindre motstanderen legger inn konstant.

 

Det er det som er så synd, folk bruker heller penger på randoms med 93 i pace enn Falcao, f. eks. De som prøver får juling.

Lenke til kommentar

Tror dere IF Neymar vil synke/høyne i pris neste uke?

Nei. En IF vil "kun" senke i pris dersom det kommer en ny IF. Det sier seg selv; når det er et gitt antall kort til enhver tid, vil prisen noenlunde forholde seg lik (sett at etterspørselen er den samme). Så den vil nok synke LITT fram til neste uke (pga. flere folk vil få ham i pakker), men etter neste uke vil den være mer eller mindre konstant.

Lenke til kommentar

http://www.futhead.c...squads/1102975/

 

Hva med denne f.eks?

Dette skal ikke koste så mye, du kan evt bytte ut Robinho med Neymar, eller T.Silva med D.Luiz kanskje..

 

Hulk og Duombia er elendig på FUT.

 

Her er mine to lag i 352

 

http://www.futhead.com/fifa/squads/806480/

 

http://www.futhead.com/fifa/squads/502187/

 

Jeg har byttet Luiz mot Dede på det første laget, men liker uansett best å spille med det andre laget.

 

Tenkte jeg skulle lage meg et rent bpl lag med 352, burde ikke by på store problemene.

Lenke til kommentar

Aldri møtt Klose. Hands-down. Har spilt litt over 300 matcher i FUT (og vært i 1. div siden jeg kom dit dagen spillet kom ut), han har ALDRI dukket opp i motstanderens ellever. Di Natale har jeg også møtt på flere ganger, men husk at han er 86/87 i pace. Gomez er ufarlig med mindre motstanderen legger inn konstant.

Hvilken konsoll? Har også spilt hundrevis av kamper i førstedivisjon på PS3, og møter spesielt Klose IF ofte. At Gomez er ufarlig er jeg ikke enig i. Spiller selv med Gomez, og scorer i bortimot hver kamp med han, på tross av at jeg sjelden legger inn. Fyren går på helt fantastiske løp, og posisjonerer seg bortimot perfekt!
Lenke til kommentar

Hvilken konsoll? Har også spilt hundrevis av kamper i førstedivisjon på PS3, og møter spesielt Klose IF ofte. At Gomez er ufarlig er jeg ikke enig i. Spiller selv med Gomez, og scorer i bortimot hver kamp med han, på tross av at jeg sjelden legger inn. Fyren går på helt fantastiske løp, og posisjonerer seg bortimot perfekt!

Jeg har møtt Klose noen ganger, og har vurdert å bygge meg et lag rundt han etter hver kamp.

Lenke til kommentar

Hvilken måte trader dere på?

 

Valgt meg ut ca 10-15 spillere som jeg søker opp hele tida, blir stadig lagt ut nye kort. Hvis det f.eks. er en spiller jeg selger for 2000 eller 2200, som blir lagt ut for 150, pleier jeg å være rask til å legge inn et bud på f.eks. 800.

 

Så håper jeg at noen skal legge inn f.eks. 850. Lar budet stå til det er igjen 15 sek og går for 900. Dette er hvis jeg har flaks.

 

Fatter ikke at noen legger inn bud på disse spillerne når det bare er igjen et par min, eller de som legger inn bud når det er igjen 40 sek. Er ingenting å hente på det. Du "vekker" bare han som hadde det forrige budet. Veldig mange som legger inn bud helt uten å tenke seg om.

 

Tjener lite per kort, men kjøper og selger ganske mange kort når jeg først bestemmer meg for å trade litt.

 

Et litt mer konkret tips: kjøp inn SA-spillere som er omgjort til S, men uten at prisen er satt til spillerverdi+posisjonskort. Samme med spillere omgjort til SM, helst fra SOM.

 

Når du legger ut spillere, sett tiden til minst 6 timer, gjerne 3 dager også. Selg til BN, som betyr at startpris og BN er omtrent den samme. Hvis du vil selge spilleren for 5k, kan det være lurt å sette BN til 4900. Da vil spilleren din være billigere enn de som koster nøyaktig 5k.

Endret av Brickwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valgt meg ut ca 10-15 spillere som jeg søker opp hele tida, blir stadig lagt ut nye kort. Hvis det f.eks. er en spiller jeg selger for 2000 eller 2200, som blir lagt ut for 150, pleier jeg å være rask til å legge inn et bud på f.eks. 800.

 

Når du legger ut spillere, sett tiden til minst 6 timer, gjerne 3 dager også. Selg til BN, som betyr at startpris og BN er omtrent den samme. Hvis du vil selge spilleren for 5k, kan det være lurt å sette BN til 4900. Da vil spilleren din være billigere enn de som koster nøyaktig 5k.

 

Takk for tipset :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...