Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater dette spillet. Likevel spiller jeg det. Det er et pace-hore-spill og da må man faktisk bare bøye seg etter og gjøre som absolutt alle andre; bruke spillere som absolutt ikke er verdig et "ultimat lag" i det hele tatt.

 

Er jo ganske komisk når stoppere som Luiz, Ogbonna, Felipe Santana osv. blir valgt i Fifa framfor Hummels, Vidic og Subotic. For å ikke nevne "verdens beste spisser" som Welliton, Esswein, Doumbia, Emenike og Eto'o. Det er jo helt patetisk, men sånn har nå Fifa gjort at det blir.

Lenke til kommentar

Spilte med dette laget for å teste om pace var så viktig:

 

Lloris

 

Kolarov

Vidic

Ferdinand

Ivanovic

 

Lampard

Gerrard

 

Ruiz

Berbatov

Giggs

 

Giroud..

 

Og det var VANSKELIG å vinne kamper, det var umulig å kontre, fordi jeg jeg ble alltid løpt opp.

Og når motstanderen angrep meg, da gikk det kjapt, fikk masse høye baller over meg, så ja, viktigste i FUT er pace dessverre..

 

Edit: Stor sjanse for at Chicarito kommer TOTW..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Kjøpte lavezzi og brukte han som VM i en 3-5-2 formasjon som jeg mener er den beste på spillet siden den formasjonen dominerer midtbanen sykt, men Lavezzi er gud, har scoret 12 mål på 3 kamper med han nå, dobbel hatrick. kjøpte dimaria på høyre og jeg synes han er dårlig i forhold, har 9 i kjemi og har 99 i form og høy moral, men han blir så sykt for sliten så det ender med at jeg setter inn menez istedet som jeg synes er bedre, vurderer å selge dimaria og kjøpe benzema i stedet.

 

hva mener dere?

Lenke til kommentar

Kjøpte lavezzi og brukte han som VM i en 3-5-2 formasjon som jeg mener er den beste på spillet siden den formasjonen dominerer midtbanen sykt, men Lavezzi er gud, har scoret 12 mål på 3 kamper med han nå, dobbel hatrick. kjøpte dimaria på høyre og jeg synes han er dårlig i forhold, har 9 i kjemi og har 99 i form og høy moral, men han blir så sykt for sliten så det ender med at jeg setter inn menez istedet som jeg synes er bedre, vurderer å selge dimaria og kjøpe benzema i stedet.

 

hva mener dere?

Vurderer forresten et lag i 352, men er veldig usikker med tanke på når du møter lag som spiller feks. 433. Blir man ikke kontret i senk hvis motstanderen har kjappe spisser?

 

Edit: Sorry for dobbelpost...

Endret av Xabi A.
Lenke til kommentar

Altså, pace har alltid vært relevant i Fifa, spesielt i fut. Men dette året har de metodene som ble mest brukt på Fifa 12 temmet betraktelig, finesse skudd og bare løpe hele veien med raske spillere. Jeg føler at nå må du kunne gjøre andre ting og, man må kunne sentre gode pasninger, kanskje "skille" og skudd er veldig viktig i Fifa 13. Så dere som mener at pace er alt i Fifa mener jeg tar litt feil, men det er selvsagt viktig med raske spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...