Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Herregud så lei eg er av å møte engelske bronselag, med Westcarr og gjengen. Gjengen er jo så forbanna sterke i kroppsdueller også, umulig å ta ballen.

 

Det jeg begynner på nå :D

 

http://www.futhead.c.../squads/709608/

 

Edit: ser etter billigere alternativer på stopperplassene og i mål, så jeg blir raskere "ferdig", og kom over Lindsay Rose.

 

Det er den dummeste prisingen jeg noen gang har vært borti. Denne mannen får man for 150 eller 200, avhengig av om man gidder å vente på at auksjonen skal gå ut for å spare 50.

 

Burde vært price fixed på minst 2-3k.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De daily gift'ene har virkelig tatt seg opp. Fikk 2500 og en sølvpakke med Crew-badge (fått inn et bud på 3500 sist jeg sjekket) i to gifts (har jo vært både i dag og i går).

 

Digg å logge på og se at 11 spillere er solgt, betyr at jeg kan kjøpe inn resten av det engelske bronselaget.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Pace har ødelagt UT. Møter bare andre lag som baserer seg på fart og som satser kun på kontringer hvor de løper fra alle spillerne mine. Er så lei av å slippe inn mål hvor motstanderen løper ned over sidelinjen og legger inn hvor spissen vinner hodeduellen minst 5 av 10 ganger. UT er ikke gøy lenger... :hm:

Lenke til kommentar

Har helt gitt opp FUT allerede, men når en kompis kom over så bestemte vi oss for å bygge et lag som kunne slå det meste. Brukte 10k coins på et lag fra den Russiske ligaen der hovedkriteriet var pace. Har aldri hatt det så lett. Pace slå absolutt alt. virker jo helt unødvendig å bruke flere hundre coins når dette pace-laget kan knuse alle motstandere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...