Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Sjekket på PS3 nå. 0 auksjoner. Tyder vel på at ting ikke fungerer. Nesten så EA bør erstatte kortene om noen mister dyre kort til minstepris mens tullet pågår. Samtidig vet vi at EA driter langt i hva feilene deres påfører folk av smerte og tårer.

 

Vant forøvrig nettopp en herlig kamp med et sølvlag i den nye cupen (7,5k premie). Dvs, nesten sølvlag, jeg har en haug ukjente fra Argentina, og en IF Higuain som er helt gud. Banker inn langskudd når det passer ham. Laget jeg spilte mot hadde en rating på 84, og burde selvsagt kjørt over meg. Han feiret som en idiot når han gikk opp til 1-0, og når jeg scoret 2-1 i det 90' feiret jeg som en idiot tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IF Higuain må være vill ja, 98 i finishing, og 90 shot power, kanke gå galt det..

 

Hmm, fikk lyst til å teste han, men får ikke kjøpt en dritt pga EA, skal alltid drive med no ræll..Geeezzuuzz!!

 

Hvilken feiring da? Der laget løper rundt og ser ut som fugler eller WTF de driver, den irriterer meg mest..

Lenke til kommentar

Haha spilte nettopp en fantastisk kamp og den viser litt hvordan folk egentlig er.

 

Spilte med Bronselaget mitt i turneringa og gikk tidligt opp til 1-0 men kjente fort at noe var galt med laget generelt etter mange gode kamper, touchene satt ikke, vant ingen dueller og pasningene kom stort sett aldri frem, latterlig men uansett.

 

han scorer to kjappe og leder da 1-2, så rundt midten av andre omgang begynner han å drøye tid, spiller bare ballen frem og tilbake i forsvar og oppfører seg generelt som en pikk, eg får tak i ballen på overtid og lefser ballen i mål så eg redder ekstraomganger.

 

Står 2-2 ut i andre ekstra omgang da det skjer, eg fyrer av ett fantastisk skudd fra ca 20-23 meter og går opp i ledelsen etter 107 spilte minutter, mens eg feirer så kommer loading sirkelen opp og han stikker.

 

Jævla sippeunge. Deilig å slå han, drøyer tid og oppfører seg som en unge og når eg scorer å i andre ekstraomgang så begynner han å grine og quitter.

 

Deiligere følelse skal en lete lenger etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg spilte noen matcher med helt insane lagg igår (sikker pga serverne skulle gå ned), også endte det med disconnect i match nummer 3. Når jeg logger på nå, så er kampene borte fra "Recent Fixtures", men også borte fra antalle "games-remaining". Ikke noe å få gjort med sikkert? Veit at EA driter langt f*** i folk som opplever bugs osv :hrm:

Lenke til kommentar

Et enkelt grep på å ta de som skal drøye ved å sette laget på ultra defensiv og spille ball i laget som en kuk, det er å gå aggressiv ikke ultra da mister forsvaret all effekt og du står igjen med en man bakerst. og tar på Høyt press på hurtig strategier. funker fett, hele laget flytter seg opp på på dem sin bane halv del og alle spillerne blir dekket opp. men husk at dette funker når spilleren ikke er klar over at du dekker opp spillerne så man må huske å skifte til standard (eller hva du nå spiller med) etter angrepet eller så blir det vegg pasninger hele veien til mål og du står med pikken rundt huet.

 

men keeper problemet får man ikke gjort så veldig mye med som er litt synd.

En annen ting som har skjedd med meg er at jeg var i 1.div et par sesonger, plutselig så spilte jeg rykket jeg ned til 2 div uten et eneste poeng, og har spilt så sugent at det det skulle ikke vært lov, rykka helt ned til 4 div og så opp og ned mellom 3 og 2 div et par sesonger. fikk ikke til en drit i 1 uke men plutselig i dag så gikk alt fint og kom meg opp til 1 div på 6 kamper og nå som jeg spiller mot bedre spillere så har jeg kommet opp i det nivået jeg var i. det er snodig, og for en irriterende uke det har vært. knust 2 kontroller... kontroller er en dyr forbruks vare :p

Lenke til kommentar

Nei jeg får ikke startet kampene, fordi jeg har for bra lag. Har valgt 2,5 stjerners season av en eller annen grunn, etter jeg rykket opp.

 

Er du sikker? Jeg spiller med 5 stjerners gull på en av de som har 2.5 stjerner eller 3.5 stjerner og har aldri vært noen restriksjoner på mine seasons.

Lenke til kommentar

Er du sikker? Jeg spiller med 5 stjerners gull på en av de som har 2.5 stjerner eller 3.5 stjerner og har aldri vært noen restriksjoner på mine seasons.

Jepp, er helt sikker. Husker ikke hva jeg valgte på den lista, for det var så mye rart der, men jeg får hvertfall ikke spilt med mitt 5 stjerners lag.

 

Er snakk om det her:

http://answers.ea.com/t5/FIFA-13/FIFA-13-UT-Single-Player-Seasons/m-p/58224#M3471

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...