Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et "tips til forbedring-spørsmål" i denne tråden. Har spilt UT i noen uker nå, og er rimelig hektet! Føler jeg har et ganske bra lag, men trenger alltids forsterkninger. Neste kjøp tror jeg blir Tevez som hengende spiss bak Agüero, men utover det - noen tips til forbedringer i f. eks forsvar?

 

http://www.futhead.c.../squads/960961/

 

Ville gjort et liga-valg, hvis jeg var deg, siden du i hvert fall ikke får maks kjemi akkurat nå. Ferdinand og Hummels må være snegletregt, men du vet best om du er god nok til å spille med dem begge.

 

---

 

Er det noen som har erfaring med å selge/trade'e spillere det har blitt brukt dyre posisjonskort på, som i tillegg har en litt dyr formasjon, men ikke er helt top notch?

 

Kjøpt Murphy som spiss, omgjort fra SA, med 4-1-2-1-2 og tenkte å bare selge han videre. I mitt hode er han i hvert fall verdt 7k, men han er ikke akkurat en spiller folk er desperate etter å kjøpe, så jeg feiget litt ut og la han ut med startpris 5000 og BN 5200. Men han blir jo ikke solgt, selv om SA -> S alene er dyrere enn dette.

Lenke til kommentar

Nok et "tips til forbedring-spørsmål" i denne tråden. Har spilt UT i noen uker nå, og er rimelig hektet! Føler jeg har et ganske bra lag, men trenger alltids forsterkninger. Neste kjøp tror jeg blir Tevez som hengende spiss bak Agüero, men utover det - noen tips til forbedringer i f. eks forsvar?

 

http://www.futhead.c.../squads/960961/

Har tidligere tipset om Coentrao/(IF) Pepe komboen på LB/CB, da disse gir hverandre 9 chem og kan være et alternativ for hybrid-lag. Har selv disse to, samt Hummels og Lahm som deg, og det funker veldig bra. Men siden du likevel har startet på BPL så er det jo noen veldig gode CB å pukke fra, i motsetning til Bundesliga. Så det fornuftige er vel å gå for Kompany/Vidic og selge Hummels/Lahm...

 

Som CF har jeg ikke veldig god erfaring med Tevez, har dog ikke spilt samme formasjon som deg. Hva med Rooney?

Lenke til kommentar

Tapte enda en finale. Woho. Har ikke vunnet en på evigheter. Jævli RÅTT at det var scripting som gjorde at det ble ekstraomganger og. Faen EA kan suge seg. Han kommer løpende nedover vingen på overtid (90 min) og legger inn. Jeg får ikke bytte spiller og han header den uten at jeg har noen å heade med, selv om jeg har to spillere i boksen mot hans ene. Jeg kødder ikke et sekund, jeg fikk IKKE bytte spiller. Jeg trykte flere ganger, men den røde pilen overspilleren ble stuck på spilleren jeg hadde nede med cornerflagget.

 

Hva i helvete er egentlig i veien med EA som velger å ha det med i spillet? Er jo bevist, og allikevel så driter de i det. Faen heller.

Lenke til kommentar

Jeg bytter ikke spiller på corner eller innlegg. Blir vel bare automatisk bytta til nærmeste spiller når ballen kommer?

 

Spilte sølvfinalen ovenfor med dette. Har vel aldri vært så mye fram og tilbake med et lag før. 22k, nesten halvveis til Kelvin.

 

6k for Leandro, selv om han er omgjort fra SA. Tre mål i debuten (finalen).

Lenke til kommentar

Tapte enda en finale. Woho. Har ikke vunnet en på evigheter. Jævli RÅTT at det var scripting som gjorde at det ble ekstraomganger og. Faen EA kan suge seg. Han kommer løpende nedover vingen på overtid (90 min) og legger inn. Jeg får ikke bytte spiller og han header den uten at jeg har noen å heade med, selv om jeg har to spillere i boksen mot hans ene. Jeg kødder ikke et sekund, jeg fikk IKKE bytte spiller. Jeg trykte flere ganger, men den røde pilen overspilleren ble stuck på spilleren jeg hadde nede med cornerflagget.

 

Hva i helvete er egentlig i veien med EA som velger å ha det med i spillet? Er jo bevist, og allikevel så driter de i det. Faen heller.

Skjer hos meg også, stadig vekk! Men det skjer like mye offline og singel-player, som online, så tror ikke akkurat det er noe form for scripting? Vil vel heller kalle det en bug.

Lenke til kommentar

Du tror ikke seriøst at de har lagt inn sånne ting? Paranoid much?

 

Scripting er vel egentlig feil ord, men alle bruker det. Det er mer momentum mot/med deg. Ble bevist på tysk EA forum for en stund siden, og ble deretter postet på den amerikanske siden, men ble fjernet igjen. På forskjellige tidspunkt, avhengi av stilling, får du eller motstanderen momentumet med deg, hvor ballen søker spillerne dine/hans eller spillerne gjør store feil, slik jeg forstod det. Det gir også jævli mye mening, da dette skjer så ofte.

 

Brickwall: Jeg har ikke på autobytte på airballs. Jeg har satt det på manuelt i steden.

Endret av G27
Lenke til kommentar

 

De er trege ja, så det kan være litt skummelt innimellom. De skal nok byttes ut etterhvert, men ikke helt sikker på hvem jeg skal bytte de med enda. Forslag?

CB i PL tenkr u? U har jo Kaboul, Luiz, Kompany, IF Koselincy, Vermalen, spørs prisklasse u r ute ettr, jg selv har Kompany og IF Koselincy, hakke testa Vidic på UT ennå,.

Lenke til kommentar

Dere som driver med custom cornere, funker det å bare velge at én bestemt spiller skal ligge igjen, og at de andre ellers kan plassere seg som vanlig?

 

Rosinei og Brown er spillere som ikke gjør noen nytte for seg i boksen til motstanderen, men som har pace og taklingsstyrke som er veldig greit å ha om motstanderen kontrer etter corneren. Aldri prøvd meg på custom cornere.

Lenke til kommentar

Dere som driver med custom cornere, funker det å bare velge at én bestemt spiller skal ligge igjen, og at de andre ellers kan plassere seg som vanlig?

 

Rosinei og Brown er spillere som ikke gjør noen nytte for seg i boksen til motstanderen, men som har pace og taklingsstyrke som er veldig greit å ha om motstanderen kontrer etter corneren. Aldri prøvd meg på custom cornere.

 

Brown pleier alltid å henge igjen i laget mitt på cornere, sammen med annan eller kayal, alt ettersom hvilket lag jeg bruker. Det funker veldig bra, så skjønner at du vil ha de der bak. Vet ikke om det er noe måte å velge det på

Lenke til kommentar

Brown pleier alltid å henge igjen i laget mitt på cornere, sammen med annan eller kayal, alt ettersom hvilket lag jeg bruker. Det funker veldig bra, så skjønner at du vil ha de der bak. Vet ikke om det er noe måte å velge det på

 

Jeg har hatt Brown og Rosinei der bak på noen/alle cornere, men vil være sikker på at det er fast, i tilfelle det kan variere.

 

Tror jeg skal se om jeg skjønner meg på custom cornere, aldri vært inne på det engang.

 

Edit: det der er noe av det dummeste jeg har sett, da kan det bare være.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Scripting er vel egentlig feil ord, men alle bruker det. Det er mer momentum mot/med deg.

Jeg har merket at AI blir mer aggressive og presser høyere når de ligger under mot slutten av kampen, dette vil selvfølgelig påvirke hvor mye man mister ballen. Så en viss grad av scripting (realisme) er jeg ikke uenig i at det er programmert inn. Det jeg derimot tviler sterkt på er at de har lagt inn bevisste bugs av den typen du refererer til. Hva skulle vært motivasjonen for noe slikt, fra EAs side?

Lenke til kommentar

Opplevde nettopp at Juan headet i stikk motsatt retning av det jeg ba han om. Skulle bare heade den enkelt tilbake til keeper, men han vrir seg rundt og etter den utover isteden. Ble heldigvis ikke mål av det.

 

Var i en kamp mot en tysker (?) med Tippeliga-lag. Laget het Dortmund og han kalte lagoppstillinga "Neu" (ny/nytt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...