Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Har to av denne ukens spillere som NIF, Milito er en konge allround budsjettspiss, men neppe verdt oppgraderingen til IF. Alba er fin hvis man behøver back med tempo i Bundesliga, dog ikke den mest komplette forsvarsspilleren. Neymar blir nok ikke billig, selv om han ikke er så lett å plassere i noe lag.Ellers var det ikke så mye som ga meg kjøpelyst...

 

Kjøpte Higuain IF i dag fra det utgående laget, blir spennende å teste ham med Aguero. Passer inn i flere av mine lag da jeg har mange Argentinske spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte en kamp nå i den cupen. Motstander begynner med å score to mål hvor det første kom av at keeperen min ruste ut uten at jeg trykket trekant, mens det andre var retur fra corner. Så scorte han igjen på corner, som også var hans eneste sjanser i løpet av kampen. Jeg scorer så helt til 2 mål i det 75 og 82 minutt og kjører ultra offensiv. Gjett hva han gjør? Spiller den FORBANNA ballen i forsvar resten av kampen! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEE!!!

Lenke til kommentar

Har nå 350k og vil gjerne sette sammen et lag, men er helt tom for ideer. Noen som kan lage et lag til meg på futhead eller andre sider? Eneste kriteriene jeg har er at det er 4 spillere bak og at det er et gullag.

 

Hadde vært evig takknemlig hvis noen hadde giddet å gjøre det :)

 

Edit: Skriveleif

Endret av Xabi A.
Lenke til kommentar

Hva med dette laget? http://www.futhead.c.../squads/432289/

 

Bruker det selv, har byttet Coentra mot Alba og neste kjøp blir Xavi.

Scorer mye med dette laget, Falcao er helt vill.

Det så bra ut, men usikker på formasjonen. Hvordan fungerer 4222? Greit å vite om den passer for meg før jeg kjøper laget :)

 

Edit: Tror jeg setter inn Pique og Diego Aves i stedet for Rami og Courtois!

Endret av Xabi A.
Lenke til kommentar

Det så bra ut, men usikker på formasjonen. Hvordan fungerer 4222? Greit å vite om den passer for meg før jeg kjøper laget :)

 

Det får du sjekket i vanlige online-kamper med standard-lagene.

 

Flere endringer i brasilver-laget. Jukser litt på venstrebacken også siden Poulsen er billigere enn brassene. Må spare inn der jeg kan for å få råd til en brasilver på HA. Mest sannsynlig Kelvin, men skal ha Leite på lengre sikt. Har ikke alle disse ennå, men har råd til alle og bare venter på at de skal bli lagt ut til riktig pris.

 

Danilinho er forresten bedre enn Subotic på interceptions. Skulle ikke vært mulig.

Lenke til kommentar

Hey, jeg bare lurer på en ting...er det slik at pre order packsa mine ikke stacker opp i store?, er borte mye for tiden og får ikke tid til å sjekke ultimate team.

 

Synest det er litt rart om de ikkje gjør det.

Slik jeg har forstått det, så må man logge inn èn gang i uken, for å få pakkene sine.

Lenke til kommentar

Å herregud. Jeg må le av meg selv :grin: For tredje gang har jeg blitt lurt av Futhead's kjemi utregning! :thumbs: Herlig. Og jeg som sa at jeg aldri mer skulle stole på den siden. Geez! Faen heller. Jeg som trodde jeg hadde bygget et flott lag nå :(http://www.futhead.c.../squads/943026/ (Austin får 7 i kjemi)

 

Det er et hardt liv :D du kan søke opp kjemiutregning på youtube og regne på det selv da, hvis du gidder å sette deg inn i det.

 

Laget så veldig bra ut, selv om Duarte ikke akkurat er noen SDM (jeg har han som SOM). Kazim frister, får se om jeg får han inn i et lag etter hvert.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

mynter ;) men har gått bort en 10-12000 fifa points også. bare tenk deg hvor mange gull pakker det er, og det beste jeg har fått er walcott og marchisio. tror jeg går over til sesonger, da blir jeg mindre fristet til å bruke irl penger på den shitten her ...

 

Hehe! Har vel kjøpt ca 10000 FIFA points tilsammen jeg også. Er jo som å samle fotball-kort når man var liten gutt, blir helt avhengi :p Og enda værre når man aldri får noe bra, som du sier.. Noen som veit hvor stor sjangs det er for å få f.eks Ronaldo eller Messi?

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Det er et hardt liv :D du kan søke opp kjemiutregning på youtube og regne på det selv da, hvis du gidder å sette deg inn i det.

 

Laget så veldig bra ut, selv om Duarte ikke akkurat er noen SDM (jeg har han som SOM). Kazim frister, får se om jeg får han inn i et lag etter hvert.

 

Kazim er veldig god. Minner veldig om N'Gog i Fifa 12. Som du kanskje husker var det en av mine favoritt spillere, så da jeg så at Kazim nesten hadde samme stats som N'Gog hadde tidligere, måtte jeg kjøpe han. Han mangler bare høyden.

 

Er det noen som egentlig scorer langskudd? Har sikkert 100-200 forsøk, men alt går rett på keeper. Jeg har aldri scoret et langskudd. Skuddene er ofte bra, men keeperen er der ALLTID. Kjøpte nettopp Pedersen og forventet at han skulle kunne mose de i fra hvor som helst, og selv om skuddene har retningen, så er faen meg den keeperen der uansett. Tror ikke det går an å score langskudd med mindre du får jævli med rom og har jævli med fart, og keeperen er liten som en gnom på 170cm. Skjønner ihvertfall ingenting av folkene på youtube som bare skyter i en vendig og skuddet flyger fra 40 meter rett inn i mål :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...