Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Laget et 4-3-3 lag fra den russiske ligaen til rundt 10k som var greit å spille med. Dzsudzsák (GUD VET JEG HAR SJEKKET HVORDAN DETTE SKRIVES MANGE GANGER NÅ! HELVETTE) er drøy. Merkerlig at ikke flere skryter av hans syke langskudd/frispark. Rask, 4 star skiller...

Greit å kjøpe ham i LW utgave, siden LM-LW kortene koster litt. Tilsvarende på RW-plassen. Det er kun Hulk som er RW i utgangspunktet, men det finnes mange raske RM som har fått et RM-RW brukt på seg.

 

ST - Wellington/Doumbia.

 

På midten kjøpte jeg inn dem som fantes av CM CDM CAM med OK stats i 4-3-3 formasjon. Shirokov, Witsel, Semshov er dem jeg husker i farten. En argentiner på LB, sammen med Bruno Alves og Bocchetti har fungert greit. Om motstanderen kjører bare fart i front (som 9 av 10 gjør) har jeg byttet ut Alves mot Hubocan (mye dårligere til å "snappe" ballen enn Alves).

 

Keeper - Akinfev! Lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det rett før jeg knekker spillet i to!!!! Spilte en avgjørende kamp for å vinne 1. divisjon, og ledet 1-0 og hadde full kontroll på kampen helt til det sto ca. 70 minutter på klokka. Fra da av traff INGEN av mine pasninger, spillerne klarte IKKE dempe den faens ballen og laget løp rundt som noen jævla idioter. Og i det 89. minutt kom selvfølgelig 1-1 noe som førte til nok en sesong uten ligatittel... DRITT!

Lenke til kommentar

http://www.futhead.c.../squads/183358/

 

Kan noen forklare meg hvordan alle spillerne her får 9 i kjemi?

Dilaver i midten har jo ingenting felles med noen rundt seg uten om spiss?

 

Det er en 4-3-2-1 formasjon, ikke en 4-3-3. Altså linker ikke Dilaver sammen med spiss, men med begge vingene (LF/RF). Men som jeg nevnte i mitt forrige innlegg er futhead litt fucket for øyeblikket, så kjemien er ikke riktig på alle spillerne.

Lenke til kommentar

Spilte 5 kamper og ledet 3 - 0 alle kampene, men rotet det bort og fikk 2 uavgjort og 3 tap. tror jeg har knekt hånda, slo til veggen likke mange gange som jeg fikk baklengs mål. vilt hvor aggresiv og sur og suicidal man blir av å tape en kamp. har noen noe tips til meg for å kontrollere my anger?

Lenke til kommentar

Hahahaha tror jeg ler meg i hel snart! Skulle spille Daily Invitational cupen der man kun får to forsøk, tapte første forsøket så da jeg skulle spille på nytt forsøk så jeg at jeg trengte kontrakter og måtte kjøpe kontrakter og nå står det locked på turneringen? Dette spille feiler så mye at det er tragikomisk!

Endret av WhySoSerious?
Lenke til kommentar

Futhead må fikse kjemi utregningen sin. Mekket dette laget: http://www.futhead.c.../squads/885943/ Men verken Traore (CAM) eller Beister får 9 kjemi. Nå må jeg selge spillerne igjen, faen :nei2:

 

Kult og "annerledes" lag, men det ser ganske svakt ut. Spissene var svakest, men SDM'ene så heller ikke ut til å holde mål. Fährmann er nok den beste tyske sølvkeeperen.

 

Jeg har gjort noen endringer i brasilver-planene, skal etter hvert se slik ut tenker jeg.

 

Edit: jeg ser at du skal selge laget, men kommenterer likevel :p

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Kult og "annerledes" lag, men det ser ganske svakt ut. Spissene var svakest, men SDM'ene så heller ikke ut til å holde mål. Fährmann er nok den beste tyske sølvkeeperen.

 

Jeg har gjort noen endringer i brasilver-planene, skal etter hvert se slik ut tenker jeg.

 

Edit: jeg ser at du skal selge laget, men kommenterer likevel :p

 

Laget du har planer om å bygge ser sterkt ut. Men hva med Kanu istedenfor Ferreira? Eller går du etter langskuddene hans? ;P

 

Er forresten klar over at det ser tynt ut i fronten i laget jeg bygget, men prøver å finne en spiller eller to, som er god og litt "hemmelig". Hidden Gem hvis du skjønner. Hovedgrunnen for laget er vel å få testet Nakoulma. 85 strength, 88 acceleration og 83 position, i tillegg til at 76 shot power og 72 finishing ser rimelig greit ut.

Lenke til kommentar

Hovedgrunnen for laget er vel å få testet Nakoulma.

 

Jeg har ikke tålmodighet til spillere som er både himmel og helvete. Hva om han skal dra en volley med TRETTITO? :p

 

Men helt klart en spennende spiller, skal ikke si noe på det.

 

Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg skal bruke som stoppere. Har faktisk Kanu nå, som en av de få brasilianerne jeg har beholdt. Kanskje det blir Kanu og Juan, Kanu skal jo egentlig være bedre enn Ferreira.

 

Har ingen interesse av skuddene til Ferreira, stoppere skal først og fremst forsvare eget mål, evt head'e inn en corner eller to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...