Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler England og Brasil.

 

England har flust med raske spillere, i hvert fall. http://www.futhead.c...9/#.UIV1vcVGen8 er et eksempel.

 

Søkte på brasiliansk bronse til minst 1000, og der var det sørgelig lite. Paulo Junior, Wellington Silva og Camargo, det var omtrent alt. Wesley funker kanskje med 86 i pace.

 

På bronse er det engelsk, koreansk og MLS som gjelder.

 

Til det engelske laget: Morrison ut til høyre og Grant i midten. Coke til venstre, Lynch i mål. Tror jeg ville foretrukket Westcarr eller Grabban som spiss, avhengig av hvor høyt jeg prioriterer pace.

Endret av Brickwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til helvete med alle Pro League team der ute. Håper alle som bruker disse ekle lagene med 6 spillere med over 90 i pace dør av å få en kuk kjørt så langt inn i rævhålet at hjernen blir trøkt ut av hodeskallen. Dette spillet er helt satans idiotisk. Og hvem var det egentlig som kom på den gode ideen i å fjerne single matches? Han/hun bør behandles som en av de øvre nevnte. Regner med dere er møkk lei denne klagingen, men jeg MÅ bare få det ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke være noe problem å hamle opp med Tchité og gutta hvis stopperne har rundt 75 i pace og backene har over 80.

 

Hvis jeg husker riktig så har du spilt med tre bak, og da er dette kanskje litt selvforskyldt :p

 

Lager meg dette nå. Mangler Müller og hele forsvaret. Bare 22k på bok. Williams ble hentet inn fordi jeg fikk han for samme pris som SDM -> SM (han er SDM),

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Har Gerrard på midtbanen hvor jeg egentlig skal ha CM, men han er CAM. Det koster 9000,- for "CAM>>CM", så lurer på om jeg vil merke noe særlig forskjell fra orange til grønn posisjon?

Kommer an på hvem du linker han med, har selv Ben Arfa RW i RM rolle, men får full kjemi pga linken med Cabaye (samme land, liga og lag).

Lenke til kommentar

Kan jeg sette inn noe annet enn en HA på høyrekanten i 4-3-2-1. og få oransj posisjon?

 

Lager et brasilver-lag, og det blir lenge til jeg får råd til Kelvin/Danilinho/Leite. Da er det dårlig med høyrekanter igjen.

 

Edit: ble en ving fra Uruguay selv om han bare får 6. Ble slik, men det sugde så kraftig at jeg kommer til å selge de fleste og ikke spille med brasilver igjen før jeg har fått et mer slagkraftig lag. Lekker som en sil, 4-3 i første/eneste match.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...