Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har Milito på topp, er det noe poeng i å kjøpe Cavani da? (Spiller 4-2-2-2)

 

Merkelig spørsmål. Jovetic hvis du kjører Serie A, han er den gullspissen jeg har best uttelling med. Jovetic og Cavani, f.eks.

 

Kjører Serie A, men har Milito, Jovetic, Miccoli og Matri! Fire spisser og jeg vet ikke hvilke av dem jeg burde bruke.. Og om det er vits i å hente Cavani?

Lenke til kommentar

Til dere flinke folk her inne, trenger hjelp til å finne noen spillere siden eg vil lage bronselaget mitt som eg hadde på fjorårets spill.

 

1: Gilles Sunu. 64 LM spilte for FC Lorient. Hvor er han nå?

2: Claude Gnakpa 57 RM spilte for Walsall. Hvor er han nå?

3: Serge Aurier 64 RB spilte for RC Lens. Hvor errn?

4: Idir Ouali 63 CAM spilte for Le Mans FC. Hvor errn?

 

Noen som hadde giddet å sjekke hvor disse spillerene har forsvunnet til?

Lenke til kommentar

Øh, brukte auto clicker for å komme til 59th minute nå, kommer til side 835 og er da på ca 22min, og etter den siden er det ikke mer...

 

Logisk.

 

Da var det vist ikke bare meg. Når jeg kommer til 836 får jeg feilmeldling. Sikkert noe de har gjort for å unngå "59th-trikset"

Lenke til kommentar

Øh, brukte auto clicker for å komme til 59th minute nå, kommer til side 835 og er da på ca 22min, og etter den siden er det ikke mer...

 

Logisk.

 

Da var det vist ikke bare meg. Når jeg kommer til 836 får jeg feilmeldling. Sikkert noe de har gjort for å unngå "59th-trikset"

 

Aldri opplevd, kommer meg helt fram hver eneste gang.

 

Vant forresten 8-6 i semifinalen i sølvturneringa nå. Det verste er at han var dårlig nok til at jeg burde vunnet med fem.

Lenke til kommentar

Gi meg H2H kamper igjen for helvete! Dritt lei av å møte folk som har Kelvin, Leite, Quincy etc. men som aldri gjør en eneste skill moves, og kun bruker de for å pace abuse nedover kanten, og i tillegg bruker taktikken om å spille høye baller over forsvaret mitt og bare suse med en rask hore for å ta ballen og være aleine med keeper. Skjer for ofte. Folk gjør alt for å vinne, og spiller ikke for å ha det gøyt. Slik ser jeg det ihvertfall.

 

Mener ikke at alle skal gjøre skills osv, for det er folk som heller vil spille realistisk fotball og ikke fifa street. Too bad at "realistisk" ikke er et ord EA har forholdt seg til når de mekket sammen Fifa. Ja, jeg tapte nettopp og følte for å syte og klage. Dritt spill.

 

Her er forresten laget jeg bruker: http://www.futhead.com/fifa/squads/161185/ Ikke spesielt hurtig lag, men funker så lenge jeg ikke møter cunts som spiller med slike lag som dette: http://www.futhead.com/fifa/squads/686419/

Lenke til kommentar

Jeg hadde glemt at Maikon Leite i det hele tatt eksisterer, ikke møtt han i én eneste kamp. Kelvin har jeg kanskje møtt 2-3 ganger, Quincy er ikke en spiller jeg tenker over. Møtt veldig få med Wallyson også, par stykker kanskje.

 

Det pace-laget så ganske beast ut, men Ezekiel er jo kun pace. Nfor eller Nong.

Lenke til kommentar

Altså, det finnes lag i virkeligheten som også baserer seg på hurtighet i enkelte ledd, så hvorfor ikke i fifa? Problemet er at det er for mange som baserer seg på denne løsningen, rett og slett fordi den er effektiv.

 

Og hva mener du EA skal gjøre med det? Sørge for at alle spillere er like raske? Blir ikke det litt for dumt?

 

Solid bart på Kljestan forresten :-D

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Hurtighet er definitivt viktig i den virkelige fotballen. Det er det ingen tvil om. Men det er veldig overdrevet effektivt på fifa. EA gjorde nemlig den offensive AI'en smart i Fifa 13, noe som er kjempe bra ifølge de fleste. Vel, i virkeligheten er dette en av de store styrkene til f.eks. RVP (han er ikke spesielt hurtig). Han løper smart og skaffer seg rom vekk fra forsvarsspillerne. I Fifa kan alle offensive spillere gjøre dette (også de veldig, veldig raske) like bra som RVP kan. Så plutselig er f.eks. Seydou Doumbia en bedre spiller enn RVP. Man har ingen grunn til å kjøpe trege spillere lenger, fordi det garantert finnes raskere spiller som kan gjøre det samme, bedre nettopp fordi de har større hurtighet.

 

Pasninger er også noe. I virkeligheten kan "få" spillere strø lange, perfekte pasninger som Alonso, Pirlo, eller Scholes, og "få" spillere kan sentre de perfekte stikkerne igjennom forsvaret som Xavi eller Iniesta, men på Fifa kan de fleste med OK pasningsstats sentre de sinnssyke pasningene.

 

Det er dessuten ikke noe balanse i spillet, da den offensive AI'en er smart, mens den defensive AI'en er helt kakemenn og har ingen clue på hvor de skal plassere seg eller hvor de skal løpe.

 

Vil også få frem at jeg langt i fra er noen "erfaren taktikker" som vet bedre enn alle andre, men dette har jeg vel rett på? Jeg vil tro det.

 

Til slutt så må jeg jo si at jeg kun spiller med sølvlag, noe jeg garantert ikke hadde gjort hvis de var helt håpløse. Så lenge det er sølvlag mot sølvlag, så spiller de som om de skulle vært gullspillere. Gode pasninger, gode skudd, gode løp osv. Vet ikke hvordan EA skulle gjort spillet realistisk, men nå har hurtighet sykt, sykt mye å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...