Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Noe skurrer kraftig når man i semifinalen i sølvturneringa møter en som har én sølvspiller (på under 70), kjemi på ca 50 og en 59-keeper som ikke linker med stopperne

 

Endte 8-1. Han var seriøs fram til jeg dro ut keeperen hans med Emnes og satt inn 7-1 rett før slutt. Etter det rakk han å score et selvmål.

 

Edit: sendte han en melding om at jeg spilte semifinale, og lurte på om han også gjorde det. Fikk "no :(" tilbake.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg møtte en kompis i gullturnering. Da var jeg kommet til finalen, mens han var på første kampen i turneringen.

 

Synd at det skal være slik.

 

Er nok noe av det samme som skjer i sesong. Hadde to kamper igjen nå og måtte ha tre poeng for å holde meg i 1. div. Møtte en som hadde under 80 i kjemi og bare sklei rundt. Tviler sterkt på at han spiller i 1. div.

 

Jeg suger og ligger stort sett alltid i nedrykk-sonen, men får alltid lett match i de siste 2-3 kampene og unngår å rykke ned.

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke mye online, men har akkurat fullført min første sesong i 5 divisjon. Der møtte jeg påfallende mange drittlag som tilsynelatende var slengt sammen. Det så ut som vedkommende hadde jobbet hardt for å få så lav rating og chem som mulig, kanskje med unntak av et par gullspillere i nøkkelposisjoner (ving/ST). Men disse gutta var ikke nybegynnere, og det var med nød og neppe jeg klarte å slå dem med mitt 5 stjerner og 100 chem lag. Først trodde jeg kanskje at dette var folk som akkurat hadde åpnet første pakka i UT, men det var ganske påfallende at dette skjedde gang på gang. Hva er motivasjonen for dette? Kan det være folk fra høyere divisjoner som bevisst vil matches med lavere divisjoner, ref. det som har kommet frem i tidligere innlegg?

Lenke til kommentar

Jeg møtte en kompis i gullturnering. Da var jeg kommet til finalen, mens han var på første kampen i turneringen.

 

Jeg tror søket etter motspiller utvider seg(Altså søker etter semifinalister eller andre som ikke har komt så langt i turneringen) viss spillet ikke finner noen andre som spiller finale.

 

Møter som regel gode lag i finalen, men har opplevd å møte lite duglige spillere.

Endret av Pwiur
Lenke til kommentar

Møter vel stort sett kun gode lag i finaler. Har faktisk aldri møtt en med et spesielt dårlig lag. Slet du med å finne motstander kanskje?

 

Sliter alltid med å finne motstander til semifinale og finale, må gjøre noen søk før jeg finner noen. Gjelder både sølv og bronse.

 

Lagde meg dette i går, morsomt billig-lag. Har mer eller mindre råd til Cavani og Vidal, men vet ikke om jeg gidder.

Lenke til kommentar

Leder 2-0 når det er spilt 70 minutter plutselig står det 2-1 etter en retur fra keeper, så blir plutselig spillerne treigere og gjør feil etter feil og når vi er på 79 minutter så ligger jeg under 3-2.

 

Om du synes dette er scripting - du skulle hørt hva manageren til Reading sa etter kampen mot Arsenal! :)

Litt forkjell på å møte et ræva bunnlag og mitt lag som har spillere gode nok til å havne på årets lag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...